Juni - skravletråden

Ja.

Han er mest av alt moden for å ikke ha mer lekser, og bare gå ut og leke når vi kommer hjem. Slikt søstra gjør.

Han får leke litt, men vi har erfart at lekser etter middag da et han ofte veldig dårlig konsentrert, så det et best å gjøre dem først best
Her må lekser gjøres umiddelbart om de skal bli gjort;) lekser rett før leggetid er waste of time:P

Her må lekser gjøres umiddelbart om de skal bli gjort;) lekser rett før leggetid er waste of time:P
Det var en kveld han gjorde leseleksa etter fotball. Vi leser "repetert lesing" nå, noe som bl.a inkluderer at vi teller ord pr minutt før og etter repeteringen. Det skal jo gå opp. Det gikk markant ned. Han var distrahert som bare det. Det funker altså ikke. Lekser før middag er best. Eller rett etter middag

Sengen hans blir babyrede mellom oss, men har satt på laken og sengekant på sprinkelsengen uansett :)
Vognen fikk koppholder og solskjerm idag og myggnetting tidligere denne uken! Venter bare på vondter :p jeg lurer på om jeg skjønner om fødselen er i gang før 4-5 cm denne gangen :p
Gikk det fort sist?

Da er ungene lagt. 4 maskiner med klær vasket. Plenen er klipt og jeg har dusja for å få bort pollenet etter klippingen. Nå skal strikkingen frem og castle starer straks...
Hva gjør dere flotte damer?

Back
Topp