Blar seg fort mellom det daIkke verre nei![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blar seg fort mellom det daIkke verre nei![]()
Her må lekser gjøres umiddelbart om de skal bli gjortJa.
Han er mest av alt moden for å ikke ha mer lekser, og bare gå ut og leke når vi kommer hjem. Slikt søstra gjør.
Han får leke litt, men vi har erfart at lekser etter middag da et han ofte veldig dårlig konsentrert, så det et best å gjøre dem først best
Måtte tilbake en tur nå i kveldFerdig nå?
Det var en kveld han gjorde leseleksa etter fotball. Vi leser "repetert lesing" nå, noe som bl.a inkluderer at vi teller ord pr minutt før og etter repeteringen. Det skal jo gå opp. Det gikk markant ned. Han var distrahert som bare det. Det funker altså ikke. Lekser før middag er best. Eller rett etter middagHer må lekser gjøres umiddelbart om de skal bli gjortlekser rett før leggetid er waste of time
![]()
Høres ubehagelig ut jaHar vært veldig koselig jaMen kjenner at det kreves veldig lite for at jeg skal få skikkelig bekkensmerter igjen, ikke gøy..
![]()
Har det vært en fin jobbdag?Vært på jobb
Godt å høreKlart det går bra
Ja. Bare å vente å se. Ser nr 10 har fått opp skravletempoet littBlir utrolig spennende![]()
Vært en tur på jobben og nå venter jeg på middagen til meg og mannenGod kveldgjør på?
Gikk det fort sist?Sengen hans blir babyrede mellom oss, men har satt på laken og sengekant på sprinkelsengen uansett![]()
Vognen fikk koppholder og solskjerm idag og myggnetting tidligere denne uken! Venter bare på vondterjeg lurer på om jeg skjønner om fødselen er i gang før 4-5 cm denne gangen
![]()
Det hørtes forlokkende ut. Når du sier alene, er det med eller uten mann?Ja. Jeg tenker at en helg på hotell alene hadde vært deilig men vet ikke åssen det egentlig hadde blitt![]()
Jeg å jentene skal til foreldrene mine i helgen. Skal innom min bff å se på ny babyen. Så gleder meg veldig. Mannen har vakt og kan ikke være medHvor skal dere?![]()
41 min aktiv fødselGikk det fort sist?
"Sitter en liten djevel og gråter" skal du ut å reise?Teller ned til ferie.. Og synger hodet over vannet.... Nede på bunne i det mørke hav![]()
Hoi! Jeg syns min gikk fort. 5 timer fra vi kom på sykehuset til ho var ute.41 min aktiv fødsel![]()
Hva har su funnet?Men bare så det er sagt, så blir det ikke resten av mnd. Har funnet julegave til storesøster og må nesten slå til![]()
God helg til ossjaGod helg til deg og meg![]()
Har funnet dukkehusHva har su funnet?
Oi. Har du spiral, eller annen prevensjon ?Har ikke fått mensen igjen etter jeg fikk en liten en for 15 mnd siden