Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
JaSatse på det. Lille vennen min<3
Åh så gøy da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaSatse på det. Lille vennen min<3
Åh så gøy da![]()
Enda på halsen?Nå har jeg strikket litt og fått litt problemer så lagt det bort![]()
Ofte da man er ekstra flinkDet måtte gjørws
Det er billigHehe 25 kr for peperonien
Har ikke fått mensen igjen etter jeg fikk en liten en for 15 mnd sidenHmm. Ikke godt å si. Lenge siden forrige mens da?
Ja, det var en god prishihi kan komme over mye bra da.
Hva ser du etter nå
Jeg betalte 250kr for den drakten på finn da fikk jeg med frakt. Så fornøyd med det med tanke på ka den egentlig koster og at denne ser helt ny ut
Så da er hun forhåpentligvis enda bedre i morgen.Såbra å høre![]()
Men bare så det er sagt, så blir det ikke resten av mnd. Har funnet julegave til storesøster og må nesten slå tilHa ha søte du.
Leser jeg![]()
Er ikke så trygg på vrangJeg synes det. Kan du rett og vrang, har du vrangbord. Så kan du strikke en enkel lue med rettstrikk hele veien rundt. Og om du kan felling så går den biten smurt
Ja laget den andre skulderen og så skulle jeg lage nye masker og så bare følte jeg alt ble rot..Enda på halsen?
Ja du får gå på rema og kjøpe noen selv om du aldri er derDet er billig
Vi har hatt det kjempe gøySå koselighåper dere har hatt det gøy!
Viktig å lytte til kroppen og kjenne hva man orker.Ja, gjorde det.måtte avlyse den siste dagen jeg har null energi akkurat nå :/
Uff så leit å høre
Husk å ta vare på deg selv! Godt du snart har ferie![]()
Høres jo ikke helt bra ut :-(
Ja, det var en god pris
Set på alt av rl nå. Det er mye fint.
Hvordan vet man at man får varene når man betaler og at det er ekte da?
Har ikke handla på finn før![]()
God helg til deg og megNu e det helg![]()