Da går du glipp av viktig informasjon!!Jeg er 11 timer bak nå
Tror ikke jeg gidder lese alt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da går du glipp av viktig informasjon!!Jeg er 11 timer bak nå
Tror ikke jeg gidder lese alt![]()
Hehe. Hvem var hun hos da?Heh, det skjønner jeg. Begynte nesten å gråte for alt som kunne minne meg snuppa mi første gang hun var på overnatting. Da var hun 18'ish måneder..![]()
Ei aktiv frøken er bra detDen jenta mi har for mye energi altså. Det finnes faktisk ikke et eneste sekund hvor bare et bein eller en arm ikke er viftende. Konstant i bevegelse. Og klatrende, sliter i håret mitt, drar i beina og sutrer mye idag :/ men fatter ikke hvordan det går ann å bevege seg så mye..heeele tiden
Ja. Trenger å finne ut hva som feiler ørene mineÅ ja ,bra for deg![]()
Er hun veldig syk?Tusen takk<3
Massasje hørtes behagelig utTrøtt igjen x) sov 3 timer på dagen og trøtt nå![]()
Mannen kommer å masserer ryggen min snart![]()
Skjønner det er tungtÅååh kan ikke mini snart lære seg å gå? Bekkenet mitt er ødelagt og såvidt jeg klarer å gå uten å bære på han og når jeg i tillegg skal ha han i armene har jeg ikke sjans mye lenger.
Var ikke feilMassasje hørtes behagelig ut![]()
Dro til senteret med pappaen når han kom fra jobb. Så fikk gjort noe i noen timerSå greit daså nå er alt bra?
Så braJippi. Fikk time hos øre nese hals spesialisten 1 juli.![]()
Ikke bra at magen kjennes ugrei. Kan det være noe du har spist?No har jeg akkurat lagt småen og nå sitter jeg på sofaen og slapper av. Mens magen føles veldig ubehagelig ( uten at jeg vet hvorfor) skal prøve å strikke litt videre.hva skal du senere
Hva stresset du med?Jeg ser thirteen og ligger på sofaen, må straks reise meg å støvsuge. Også begynner stress ettermiddagen min..
Ja, men før eller siden skal det vel skje . Kunne vært godt innimellom kjenner jeg, men hadde aldri klart å gjennomføre det enda.Ikke sant. Blir rart den dagen det skjer
Greit det daDro til senteret med pappaen når han kom fra jobb. Så fikk gjort noe i noen timerjenta ble ikke så lei da
Klær til deg eller lille?Dager jeg og poden på vei heimat etter handletur i byen. Brukt for mye penger på klær... heldigvis trengte vi det, så er ikke så ille![]()
Hvor skal dere?2,5t dupp er ikke galtnå er klesvask nr 2 i maskinen og 1 på stativet... bare 2 igjen
så har vi klær til å være borte i helgen
![]()
Kanskje men føler jeg Jar pluttselig vært det flere ganger i det siste. Noen ganger tror jeg at mensen er på vei men nei..Ikke bra at magen kjennes ugrei. Kan det være noe du har spist?
Må nok rydde litt etterhvert. Kanskje rekker vi å se en film før natten kommer![]()
KjiptSovet 3 timer... Våknet med en mega hodepine![]()
God kveldGod dag jenter.
Orker ikke bla meg tilbake her
Her pleier jeg en syk liten snupp
Hvordan er det med dere?