JaOj det var mye planer på deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaOj det var mye planer på deg
Så kjedelig. Hva feiler henne? God bedringDa lå jeg her da, på senga, med en pjusk baby sovende på brystet mitt. Legen om en time . Håper jeg kan legge ho ned uten at ho våkner stakkar lille.
Tidvis vanskelig med en 16 åring i hus; hun er ikke alltid like lett å ha med å gjøre, men det går bedre og bedreMente å ha lest at du hadde ei på lik alder som min men trodde du hadde to siden jeg også hadde lest om en 16 åringMen da skjønner jeg jo hvorfor
Koselig med søster boende hos dere?
![]()
Nesten 300 innleggÅhjelpes. Mange innlegg bak?
Får håper det bedrer seg mot helgenOverskyet og kaldt![]()
Kjipern.. MJ er i barnehagen er tur i dag så jeg nyter litt ro. Men skal snart støvsuge og rydde litt her. Lurer på om jeg begynner å få et snev av redebyggingskløe. Bare litt. Eller om jeg generelt bare er møkk lei rotHåper og det. Kjenner jeg har litt dårlig tålmodighet idag og frøkna er sutrete![]()
Da er det jo enda bedreHehe. Jeppså nå blir det endelig nye klær i hus. Og jakken var så fiiin
![]()
Deeet er jo ikke illeNesten 300 innlegg![]()
Ble trøtt av detDeeet er jo ikke ille![]()
Kan være redebyggingskløen jaKjipern.. MJ er i barnehagen er tur i dag så jeg nyter litt ro. Men skal snart støvsuge og rydde litt her. Lurer på om jeg begynner å få et snev av redebyggingskløe. Bare litt. Eller om jeg generelt bare er møkk lei rot
Hehe. Hoppa du rett til slutten??Ble trøtt av det![]()
Skal prøveKan være redebyggingskløen ja![]()
Ikke slit deg ut nå da!
Den var fin
Passer dårlig å bli utslitt til fødsel altsåSkal prøve![]()
Ja jeg likte den godtDen var fin![]()
Uff. Er han enda slik at han hyler og sutrer om du ikke bærer han overalt!?Åååh kan ikke mini snart lære seg å gå? Bekkenet mitt er ødelagt og såvidt jeg klarer å gå uten å bære på han og når jeg i tillegg skal ha han i armene har jeg ikke sjans mye lenger.
Det føles litt ut som om de oppriktig tror at hvis de lukker øynene så kan vi ikke se de lengre![]()