Juni - skravletråden

God morn!
Morgenen er ikke så ikke selv om den starter halv seks når jeg kan ta med meg lillebror, skifte bleien og la ham ligge i vippestolen som tilskuer mens jeg dusjer :P
God morgen. Pleier ha tilskuer her også...

God morgen :) nå har vi spist frokost, skal straks pakke stellevesken så den er klar, om noen timer skal vi på babydate med en fra terminforumet :) yey!
God morgen.. nå har vi også stått opp.. må på butikken å handle først. Glemte brød i går... så blir det frokost

Takk :) hvordan har du sovet? :)
Takk som spør, har sovet helt greit :)
Det var veldig godt å komme seg inn på soverommet vårt, med stabil temperatur fra varmepumpen :p
Enn du?

God morgen
Planer for dagen?
-apoteket
-kjøpe fugelim
-matbutikken
-Hente MJ
-Hente nevøen
-Lage middag
-Ta de med de på åpen dag på nye brannstasjon
-Være med de på jobb på loddtrekning etter kreftløp (hvis jeg har energi)

Være veldig sliten til kvelds tenker jeg. Midt i det hele skal jeg prøve å få gjort litt hjemme. . Puh

Da lå jeg her da, på senga, med en pjusk baby sovende på brystet mitt. Legen om en time . Håper jeg kan legge ho ned uten at ho våkner stakkar lille.

-apoteket
-kjøpe fugelim
-matbutikken
-Hente MJ
-Hente nevøen
-Lage middag
-Ta de med de på åpen dag på nye brannstasjon
-Være med de på jobb på loddtrekning etter kreftløp (hvis jeg har energi)

Være veldig sliten til kvelds tenker jeg. Midt i det hele skal jeg prøve å få gjort litt hjemme. . Puh
Håper du får slappa av litt også da:)

Du får si at du vil sove(eller annet) og skal ha minst så så mange timer for deg selv!
Aldri vært så bestemt mot gubben selv, så aner ikke om det funker :P
Da får jeg kun tilbake at han vil sove han og :p sånt funker ikke. Kanke si jeg er sliten, for da er han og alltid sliten

Back
Topp