Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har spurt. Men det meste han har vært ute av huset med henne er to timer. Da for at jeg fikk vaska hus i fred og laga middagKan få pappaen til å ta hu med ut en dag så du får være hjemme for deg selv å ta det med ro kanskje?
Hva bestilte du?Klær til vinteren bestiltendelig en ordentlig jakke og bukse.
![]()
Da setter du henne igjen med oappa og bare drarHar spurt. Men det meste han har vært ute av huset med henne er to timer. Da for at jeg fikk vaska hus i fred og laga middag
Jaa hun her kniper og igjen øya og gliser skikkeligHaha, har en skikkelig ertekrok selv, så kjenner igjen den ja
Eldsta våres er relativt grei å ha med å gjøre, av og til ihvertfall, men noen ganger skal hun bare provosere til de grader. Sier i fra når hun gjør noe hun ikke får lov til, så ser hun på meg, lager en grimase, lukker øynene som om jeg ikke skulle se henne lengre og fortsetter
Biter det så hardt i meg for ikke å begynne å le, for hun lager de aller beste grimasene jeg har sett og det vet hun godt![]()
Full dag på jobb?Skal på jobb![]()
Hvilken bok leser du?Jeg skal lese
Det var ikke myeNeida ble ett par timer tilsammen
Nei 5,5 tFull dag på jobb?
Nei men bedre enn ingentingDet var ikke mye
Skal starte på ny nå, engle treet heter denHvilken bok leser du?
Og gjør hva?Da setter du henne igjen med oappa og bare drar![]()
Noen timer detNei 5,5 t
Det er santNei men bedre enn ingenting
Da setter du henne igjen med pappa og bare drar![]()
Dere får ha en fin dag, nå må jeg gåinn på jobb
Haha, har en skikkelig ertekrok selv, så kjenner igjen den ja
Eldsta våres er relativt grei å ha med å gjøre, av og til ihvertfall, men noen ganger skal hun bare provosere til de grader. Sier i fra når hun gjør noe hun ikke får lov til, så ser hun på meg, lager en grimase, lukker øynene som om jeg ikke skulle se henne lengre og fortsetter
Biter det så hardt i meg for ikke å begynne å le, for hun lager de aller beste grimasene jeg har sett og det vet hun godt![]()
Koselig å lese bøkerSkal starte på ny nå, engle treet heter den