Juni - skravletråden

Klær til vinteren bestilt :) endelig en ordentlig jakke og bukse. :)

Kan få pappaen til å ta hu med ut en dag så du får være hjemme for deg selv å ta det med ro kanskje?
Har spurt. Men det meste han har vært ute av huset med henne er to timer. Da for at jeg fikk vaska hus i fred og laga middag

Haha, har en skikkelig ertekrok selv, så kjenner igjen den ja :P
Eldsta våres er relativt grei å ha med å gjøre, av og til ihvertfall, men noen ganger skal hun bare provosere til de grader. Sier i fra når hun gjør noe hun ikke får lov til, så ser hun på meg, lager en grimase, lukker øynene som om jeg ikke skulle se henne lengre og fortsetter :P
Biter det så hardt i meg for ikke å begynne å le, for hun lager de aller beste grimasene jeg har sett og det vet hun godt :hilarious:
Jaa hun her kniper og igjen øya og gliser skikkelig :p merkelige unger :p men søt e de;)

Da setter du henne igjen med pappa og bare drar ;)

Det kunne jeg også blitt MYE flinkere til.
For det skjer ikke i det hele tatt...
Men nå har min begynt i jobb og jeg er hjemme med Minste på 1 år og 8 Mnd og ruger på en liten til...
Nå ligger jeg helt utslitt på sofaen og lengter etter å sove da Lille2014 er en skikkelig morgenfugl vær bidige dag.
Det blir en totalt utslitt ruger som skal føde i august :o

Haha, har en skikkelig ertekrok selv, så kjenner igjen den ja :p
Eldsta våres er relativt grei å ha med å gjøre, av og til ihvertfall, men noen ganger skal hun bare provosere til de grader. Sier i fra når hun gjør noe hun ikke får lov til, så ser hun på meg, lager en grimase, lukker øynene som om jeg ikke skulle se henne lengre og fortsetter :p
Biter det så hardt i meg for ikke å begynne å le, for hun lager de aller beste grimasene jeg har sett og det vet hun godt :hilarious:

Har også ei sånn her hjemme :p
Hun er høyt, og lavt.

Back
Topp