Juni - skravletråden

Da lå jeg her da, på senga, med en pjusk baby sovende på brystet mitt. Legen om en time . Håper jeg kan legge ho ned uten at ho våkner stakkar lille.
Så kjedelig. Hva feiler henne? God bedring :)

Mente å ha lest at du hadde ei på lik alder som min men trodde du hadde to siden jeg også hadde lest om en 16 åring :) Men da skjønner jeg jo hvorfor ;) Koselig med søster boende hos dere? :)
Tidvis vanskelig med en 16 åring i hus; hun er ikke alltid like lett å ha med å gjøre, men det går bedre og bedre :)

Håper og det. Kjenner jeg har litt dårlig tålmodighet idag og frøkna er sutrete:p
Kjipern.. MJ er i barnehagen er tur i dag så jeg nyter litt ro. Men skal snart støvsuge og rydde litt her. Lurer på om jeg begynner å få et snev av redebyggingskløe. Bare litt. Eller om jeg generelt bare er møkk lei rot

Kjipern.. MJ er i barnehagen er tur i dag så jeg nyter litt ro. Men skal snart støvsuge og rydde litt her. Lurer på om jeg begynner å få et snev av redebyggingskløe. Bare litt. Eller om jeg generelt bare er møkk lei rot
Kan være redebyggingskløen ja;)
Ikke slit deg ut nå da!

Den jenta mi har for mye energi altså. Det finnes faktisk ikke et eneste sekund hvor bare et bein eller en arm ikke er viftende. Konstant i bevegelse. Og klatrende, sliter i håret mitt, drar i beina og sutrer mye idag :/ men fatter ikke hvordan det går ann å bevege seg så mye..heeele tiden

Åååh kan ikke mini snart lære seg å gå? Bekkenet mitt er ødelagt og såvidt jeg klarer å gå uten å bære på han og når jeg i tillegg skal ha han i armene har jeg ikke sjans mye lenger.

Åååh kan ikke mini snart lære seg å gå? Bekkenet mitt er ødelagt og såvidt jeg klarer å gå uten å bære på han og når jeg i tillegg skal ha han i armene har jeg ikke sjans mye lenger.
Uff. Er han enda slik at han hyler og sutrer om du ikke bærer han overalt!?

Back
Topp