Hun smalt puta i ansikte på gubben og ropte "da da da da"Hun er søt da:* selv om hun burde sovet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun smalt puta i ansikte på gubben og ropte "da da da da"Hun er søt da:* selv om hun burde sovet![]()
Ja det var detVar det koselig?
Hva med megHun der altså![]()
Det var nok lurtDa var jeg i enden på tråden. Tror jeg logger av for i kveld og tar fram strikking![]()
Fordi jeg måtte lrsr litt på min kindleHvorfor til 20?![]()
Må ha truaTror ikke det altså
Hahha. Feeeilr tidspunkt på døgnet fornø putekrigHun smalt puta i ansikte på gubben og ropte "da da da da"![]()
Så braJa det var det
Aaah da skjønner jegFordi jeg måtte lrsr litt på min kindle
Det er braHar begge de to andre også i orden![]()
Det er det! Gleder meg til å spise den etterpåVeldig godt. Spesielt godt til kalkun
Det er bra du gjørDeilignyter siste dagene/ukene for fult her
flink du
smaker sikkert kjempegodt
![]()
Uff, håper du fikk sove godt daHjemme nåutrolig sliten i beina og kropp
Det blir så deiligJeg håper det. Blir en kveld i uka ca jobb. Resten dag
Det mener jeg at jeg sjekket dengang det var så aktuelt ja. I senere år har jeg bare kjøpt det, av vane. Men sjekket jo ut mine ull-vaner for mange år siden.Men er den fri for mulesing?
Hva var linken igjen?
Godt men kort. Fra 01-05 inattUff, håper du fikk sove godt da![]()
Nei blir annahver lørdag ogDet blir så deiligMen slipper du helger da?
TakkDu skal strikke den andre skulderen når du har strikket den så skal du strikke de sammen. Da tar du ene pinnen legger på ant masker. Bare gjør det som står på bakstykket.. håper det hjelper. Kan sikkert hjelpe deg mer i morgen om du står fast, men nå skal jeg legge meg![]()
TakkDu skal strikke den andre skulderen når du har strikket den så skal du strikke de sammen. Da tar du ene pinnen legger på ant masker. Bare gjør det som står på bakstykket.. håper det hjelper. Kan sikkert hjelpe deg mer i morgen om du står fast, men nå skal jeg legge meg![]()