Du må henge med i skravlesvingenjeg ligger likelangt bak igjen nå..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må henge med i skravlesvingenjeg ligger likelangt bak igjen nå..![]()
Takk vare på deg selv ♡Får se neste ukr
Så da er det i grunn disse 2 ny maskene men så sette masken på 1 tråd?Alt skal måle 11 cm, der skal du sette ett merke
Veldig.. meldt bedre i morgen. Men 9 garderÆsj så kjipt vær
Sant detJa, kjedelig om det blir ødelagt![]()
Har begge de to andre også i ordenDet er santSeng og stellebord tenker jeg er det viktigste også, og vogn da pluss bilsete
![]()
Ja, og for ei høygravid mamma er en 4 åring med forkjølelse myeForkjølelse er ille nok for en liten kropp![]()
Når du har satt merket,strikker du 1 p der du legger på 2 masker på samme side som du felte av masker, om du skjønner hva jeg mener. Og etter å ha strikket det setter du alle maskene inn på 1 tråd/pinne eller hva du vil bruke for å ikke miste maskeneSå da er det i grunn disse 2 ny maskene men så sette masken på 1 tråd?stakkar deg som hjelper meg som strikker etter oppskrift første gang xD
Er du helt sikkert?Uansett har du flere enn meg![]()
Hva leser du?Lese bok jeg. Men må innom her også
Fin din og finTakk for det17 dager i morgen så nærmer seg
![]()
Hihi snuppatakk for det
![]()
Hvordan er formen din?![]()
Jeg har strikket med de andre maskene på ene pinnen hele tiden. Så i teorien så skal jeg stoppe på den siden nå og sy den andre skulderen før jeg strikker det sammen?Når du har satt merket,strikker du 1 p der du legger på 2 masker på samme side som du felte av masker, om du skjønner hva jeg mener. Og etter å ha strikket det setter du alle maskene inn på 1 tråd/pinne eller hva du vil bruke for å ikke miste maskene![]()
Ja du kan tro hun gleder segSnaart myndig da![]()
Ja nå begynner det å bli bra herKos deg med matlaging... tror jeg må lage waldorf en dag jeg også
Ja nå begynner det å bli bra herKos deg med matlaging... tror jeg må lage waldorf en dag jeg også
Du skal sikkert strikke andre skulderen vil jeg tro? Litt usikker... litt vanskelig når man ikke har oppskriftenJeg har strikket med de andre maskene på ene pinnen hele tiden. Så i teorien så skal jeg stoppe på den siden nå og sy den andre skulderen før jeg strikker det sammen?![]()
Du er den eneste som får lov å hoppe i dusjenBurde hoppe i dusjen
Veldig godt. Spesielt godt til kalkunJa nå begynner det å bli bra herJa det er så godt
![]()