Det var lurtNo can do. Da sovner jeg.
Eller joda. Jeg kan spille kabal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var lurtNo can do. Da sovner jeg.
Eller joda. Jeg kan spille kabal
Får se neste ukrTakk kontakt med legen om det ikke blir bedre? Siden du ikke vet hva det kom av tenker jeg.
Æsj så kjipt værRegner og masse vind
Paradiset, kjedelig bok i grunnHva leser du?
God kveldGod kveldhvordan ligger du ann med målet ditt??
Joda. Men.... Jeg har spilt sykt mye kabal på nettene siste halve året...Det var lurt
Får hjelpe deg da.God kveldJeg har 200 hittil så mangler 100 til, så skal prøve på det
![]()
Hvorfor leser du den da?Paradiset, kjedelig bok i grunn
Det skal du se går braGod kveldJeg har 200 hittil så mangler 100 til, så skal prøve på det
![]()
Hehe, ja de kommer diltende etterHehe, Fort gjort
Han er med i ei pappagruppe på fb,tok han 4 år![]()
Det er santAlt kommer nok ikke på plass før det, men det får fint så lenge det viktigste er på plass, har ordnet stellebordet og montert sengen hennes i dag så da klarer hun vel seg![]()
Håper dere har hatt en fin dagGod morgen damer nå har vi stått opp. Fått i oss mat og sitter bare og slapper avså nå skal vi kose oss på gulvet
Har vært på jobb og sommeravslutning for eldsteHva skal du gjøre i dag?
Ja man skulle tro detHadde trodd det hadde vært dobbelt på mandag![]()
Ja vi har koset oss veldig. Enn du? Hvordan har det vært på jobb?Håper dere har hatt en fin dag![]()
Koselig med sommerfest.. hadde forrige fredag... håper dere hadde bedre vær enn vi haddeHar vært på jobb og sommeravslutning for eldste![]()
Ja der ser duHehe, nei deg var det lett å finne ja![]()
Så bra, du tar innpå nåJeg er rett bak dere i denne tråden nå, hurra!
Vi hadde pizzaHaha, skulle QUOTE noen andre, men hva hadde du til middag da?![]()
Kos deg med snuppa![]()
Skravles snart![]()
Snappa er i sengKos dere ute![]()