Det må ha vært en lettelse jaMin lettet da jeg kom inn via nettleser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må ha vært en lettelse jaMin lettet da jeg kom inn via nettleser
Vi får tro detFår håpe det. Om Tamara skjønner hva jeg mener
Høres deilig utOg siden jeg skal kjøre sammen med mannen i morgen tidlig kan jeg sove litt lenger enn vanlig![]()
Huff.. var hun lett å roe?
Hun roet seg til sluttUff daGikk det greit?
Det var jo sløyd?Hadde jeg og men da lagde vi ting i tre stort sett xD
Huff. Ikke godt da. Får håpe du får slappe av i natt. Hvor lenge er det igjen til termin ?
Takk for detI love your spiritHåper natten gir deg søvn
![]()
Og 24 her14 min her
Kos deg med matlaging... tror jeg må lage waldorf en dag jeg ogsåNei den Waldorfsalaten lager seg ikke av seg selvFår gå på butikken å handle eple og drue som jeg mangler og komme meg i gang
Om jeg ikke titter innom får dere alle ha en god kveld og natt når den tid kommer
Takk for praten i dag alle sammen
![]()
Mye moro i vente!Ja vi gleder ossmen først gleder vi oss til å møte lillebror
![]()
Tar sjelden feil altsåNei du tar feil
Han må nok spørre om lov om det er barn i bildet.. dere burde bli spurt førstEn megler har tatt bilde av bhg til N og N er med på bildet... Det kan umulig være lov å gjøre sånn?! Boligannonse
Risikosport kaller jeg detKngu hopper så klart
Starter 20.juniJeppEnig! Skal du ha ferie i juni?
Kos deg med bokaVært i dusjen,
Nå blir det mer lesing
Takk
Blir vanskelig å trille og strikke samtidigOi, det har jeg ikke opplevd før? Slitt faktisk...
Ja det er lett å bli fanget...
Hmm. Ønsk deg til jul. Sykkel er et godt fremkomstmiddel, men du bor kanskje et sted med mye bakker ?
Det må ha vært en lettelse ja![]()
3, 2.1.1.1 blir 8 så står igjen med 6 masker av 14 men føler meg bom fast igjenDu skal ha igjen 8 når alt er fellt av