Da har vi litt omvendtDet er.... vel..... mange bursdager i juni. I juli har vi ferie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har vi litt omvendtDet er.... vel..... mange bursdager i juni. I juli har vi ferie.
FORSTK: Legg opp 42-46-50 m på p 4,5 med beige og strikk riller. HUSK PÅ STRIKKEFASTHETEN! Når arb måler 7-9-10 cm felles de midterste 14-16-18 m av til hals. Strikk hvert skulder ferdig for seg.Hva står det at du skal gjøre?
Blir som regel pølser når vi griller på avslutninger
Hjemme griller vi sommerkoteletter og svin![]()
Vi får hjelpe hverandreJa den er litt travel her og, men skal prøve å holde meg tett under da![]()
Hadde du det på skolen da?Klarte ikke lære det jeg![]()
Nok til panikkfølelse ihvertfallLenge nok!
Ja. Mannen er på jobb, småen sover og fikk ikke til noe mer strikking så ligger å slapper av i stedetHihi, herlig det![]()
Vel, ja, jeg har jo permisjon,og mannen er arbeidsledig, men UNGENE har ferie i juli, for da er sfo stengt, også tar vi dem ut det det passer oss i juni og august i skoleferien i tillegg da, Men vi SKAL på ferie et par uker i juli. Dvs reise bortDa har vi litt omvendtmen har permisjon da
Nok til panikkfølelse ihvertfall![]()
Haha, vet jo det daSommerkoteletter ER svin![]()
Hjemme griller vi.... det meste. ikke så mye fisk, for jeg er ikke glad i det, men det hender vi har to ting også velger alle det de vil, og tilfeldigivs ikke jeg så mye fisk
Også griller vi ikke så mye får.
Men mest svin og kylling og storfe egentlig da. I mange ulike varianter. Og noe pølser og burgere
Ja det var ikke mange maskene fra i dag tidlig.. Men du klarer å komme deg i mål før garnet kommer i postenHadde du den siden igjen?
Hadde jo håndarbeidHadde du det på skolen da?![]()
Det kommer nok tilbake får vi tro![]()
Nyt fred og roJa. Mannen er på jobb, småen sover og fikk ikke til noe mer strikking så ligger å slapper av i stedet![]()
Mange ulike
Og siden jeg skal kjøre sammen med mannen i morgen tidlig kan jeg sove litt lenger enn vanligDet skjønner jeg
Sofatid er viktig!
Du strikker frem og tilbake. 1p. Er en veg. Så hver gang du er på tur samme veg skal du felle. 1 gang 3m 2.gang 2m og 3.4.5 gang 1m om du skjønner
Skulle quoteFORSTK: Legg opp 42-46-50 m på p 4,5 med beige og strikk riller. HUSK PÅ STRIKKEFASTHETEN! Når arb måler 7-9-10 cm felles de midterste 14-16-18 m av til hals. Strikk hvert skulder ferdig for seg.
1.SKULDER: = 14-15-16 m. Fortsett med riller – samtidig felles det mot halsen på hver 2.p: 3 m 1 gang, 2 m 1 gang og 1 m 3 ganger = 6-7-8 m tilbake på p. Når arb måler 11-13-15 cm settes det 1 merketråd (= midt oppå skulderen) - herfra måles arb videre! På neste p legges det opp 2 nye m mot halsen deretter settes m på 1 tråd.
Nå har jeg forstrikket og fellet 14 masker i midten. Men dette med hver 2.p:3m1 gang, 2 m 1 gang og 1 m 3 ganger eller følte alt i den delen var vanskelig.. Aldri strikket annet enn rett frem og aldri brukt oppskrift før
Hadde jeg og men da lagde vi ting i tre stort sett xDHadde jo håndarbeid![]()
håper det jaSå dethåper hun har skjønt det nå...