Juni - skravletråden

Her ser jeg tv,strikker og skravler. Enn du?
Sitter hjemme mens småen sover :p prøvde meg på strikkeprosjekt men vanskelig uten å skjønne oppskriften :p

Sitter hjemme mens småen sover :p prøvde meg på strikkeprosjekt men vanskelig uten å skjønne oppskriften :p
Hva står det at du skal gjøre?

Oj da, det var mange

Mange ulike, eller mange som gikk opp? Den som gikk opp heter noe med tålmodighet, og jeg tror det skyldes at om man bare jobber med den lenge nok så GÅR den opp

Ahh, strikking ja, jeg er på 194 masker så reelt ett ikke så bra med det. Må skru opp farta. Bestilt garn til andre halvdel, det er sendt fra danmark i dag, så jeg bør komme meg langt nok til å begynne å felle til det kommer da
Ja det var ikke mange maskene fra i dag tidlig.. Men du klarer å komme deg i mål før garnet kommer i posten :) Hadde du den siden igjen?

Du får se det ann når vi ser enden på mnd :)

Jeg ser det an når jeg ser om jeg klatrer eller faller på listene etterhvert, og hvor travel juni blir. Jeg og mamma skulle finne en kveld det passet for oss begge at våre menn samarbeier litt om å\ flytte noe jord fra dem til oss og noen vingtergrønne busker fra oss til dem, og det ble.... neste torsdag. Frem til det var det noe hver kveld...

Back
Topp