Hadde ikke sjekketHvis du ser på topp 100 listen ligger du som nr 9... der ser du hvor mange innlegg du har denne mnd.. kanskje målet blir 3000 denne mnd istedet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde ikke sjekketHvis du ser på topp 100 listen ligger du som nr 9... der ser du hvor mange innlegg du har denne mnd.. kanskje målet blir 3000 denne mnd istedet![]()
Det mener du vel jaDeilig det, så får jeg tatt dere igjen![]()
Det var jo ikke så mye?Ja i 15 min
Jeg måtte leseHvorfor det frøken?![]()
Ser tv i tilleggMultitasking på høyt nivå
Alltid koseligVar det bra?
Har ei jegogså. Orket bare ikkrDet finnes vel strengt tatt bare ei bok jeg har begynt på og ikke lest ferdig... eller, jeg er usikker på om det kan være to, jeg husker aldri om jeg orket meg gjenno halvbroren, jeg tror det for alle sa den var så bra så jeg leste videre og vider eog videe i påvente...
Liker ikkeYes stemmer det
Du får se det ann når vi ser enden på mndKanskje, vi får se.
Oj da, det var mangeJeg har noe sånn som 250 ulike kabaler i en app, men noen av dem er jeg lei ja. Andre har jeg prestasjonsangs på etter å ha spilt 60 stk og alle har jeg fått til å gå opp, skummelt å starte en til![]()
Så bra !Nei nei langt unna bare luftveien som var kort![]()
Krysser fingreHåper dethåper ikke han reagerer utenom stikket
Det er høyt og vi er snart halvveis.Hadde ikke sjekketMen ja så klart, det er jo hittil
3000 blir et litt vel høyr mål.. Men får se
![]()
Det er jo ikke behageligJa men fikk hangover
Å så herligSå koselig. Vi giftet oss for 2 år siden neste uke.
Yes gjorde detFikk du lest litt da?
Godt hun falt til roTakkble legging på 40 min overtid
meeen hun sovna
![]()
Begge deler funkerLese bok jeg. Men må innom her også
Håper det hvertfallDet var jo ikke så mye?men da får du kanskje sove til kvelden igjen...
Tenkte mer på strikking og litt slikSkravle... ikke så mye. Men det går greit, jeg har ikke reelt hpo omn top 10 uansett, og topp 20 tenker jeg at jeg holder