H he fungerer fint detBegge deler funker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
H he fungerer fint detBegge deler funker![]()
Selvsagt blir det ikke detTipper 80 blir for mye jeg![]()
Så braYes gjorde det
Jeg kan son enkelt fingerhekling og strikke rett frem xDHar 10 tommeltotter når det gjelder håndarbeid![]()
Hva ser du?Ser tv i tilleggmen ingenting går så fort
TakkKrysser fingre![]()
Skjønner detOg derav sterkt savnet
Ikke jeg hellerLiker ikke![]()
Sikler litt på den sykkelvognen daMakan til skravling![]()
Nope er ikke detDet er jo ikke behagelig![]()
Ikke for deg neiSelvsagt blir det ikke det![]()
Heldigvis har jeg vært på jobb og ikke merket noe før vakten var overMan kan jo bli desperat av mindre.... heldigvis gikk det fort over her
Beklager den vinden altsåNei, solen er her i allefall, men tror du la igjen vindenHehe
Bar du tok den med tilbake også!![]()
Haha, godt poengHva grillet dere?
(hvorfor er det generelt sett så mange som synes "vi har grillet" er svar på hva de hadde til middag? "Vi har stekt på stekepanna"? "vi kokte middag"? Det sier jo like lite om hva man hadde til middag det vel?)
Det går greit, da er det ingen som ser om jeg har en dårlig hårdagBeklager den vinden altså![]()
Om man leser alle innlegg får man også med seg de fleste quoterUten tvil, men det er nå likevel beste måten å sikre at jeg får svart alle som svarer meg når din metode ikke funker
(og likevel glipper noen når farta er høy)
TakkÅ så herligGratulerer med 2 år snart
![]()
Leser littHva gjør dere i kveld?
Er sånn jeg liker detDet er jo en fin balanse![]()
Topp 20 er jo veldig greitTenkte mer på strikking og litt slikMen topp 20 er jo greit
![]()