Juni - skravletråden

Ja altså jeg vet ikke om jeg skjønner det helt, men var på 2700 å noe da jeg bestemte meg for å nå 3000;) Vi får se :)
Hvis du ser på topp 100 listen ligger du som nr 9... der ser du hvor mange innlegg du har denne mnd.. kanskje målet blir 3000 denne mnd istedet ;)

Skal dere gifte dere? Hadde 200 både i går å dagen før... men hadde sikkert fått flere om jeg hadde gått inn for det. Tror jeg har over 50 i dag
Det skal vi ;) I november (egentlig i sept, men da kommer lillebror). Så det er en del å planlegge før både lillebror kommer og til vi gifter oss :)
Ja man må jo det :) Var det jeg gjorde i dag, elles hadde jeg ikke fått det til..

Må lese den ferdig

Det finnes vel strengt tatt bare ei bok jeg har begynt på og ikke lest ferdig... eller, jeg er usikker på om det kan være to, jeg husker aldri om jeg orket meg gjenno halvbroren, jeg tror det for alle sa den var så bra så jeg leste videre og vider eog videe i påvente...

Har du gått lei?

Jeg har noe sånn som 250 ulike kabaler i en app, men noen av dem er jeg lei ja. Andre har jeg prestasjonsangs på etter å ha spilt 60 stk og alle har jeg fått til å gå opp, skummelt å starte en til :P

Det skal vi ;) I november (egentlig i sept, men da kommer lillebror). Så det er en del å planlegge før både lillebror kommer og til vi gifter oss :)
Ja man må jo det :) Var det jeg gjorde i dag, elles hadde jeg ikke fått det til..
Så koselig. Vi giftet oss for 2 år siden neste uke.

Tusen takk! :) Hvordan har det gått med deg i dag?

Skravle... ikke så mye. Men det går greit, jeg har ikke reelt hpo omn top 10 uansett, og topp 20 tenker jeg at jeg holder

Back
Topp