Juni - skravletråden

Skravle... ikke så mye. Men det går greit, jeg har ikke reelt hpo omn top 10 uansett, og topp 20 tenker jeg at jeg holder
Nr 10 skravler ikke så mye. Så vil du så klarer du :)

Vi har grillet på sommeravslutning:D

Hva grillet dere?

(hvorfor er det generelt sett så mange som synes "vi har grillet" er svar på hva de hadde til middag? "Vi har stekt på stekepanna"? "vi kokte middag"? Det sier jo like lite om hva man hadde til middag det vel?)

Prøve å skravle litt :)
N sover siden av meg og skal legge hun i sin egen seng etterpå. Hun sovnet i 20 tiden
Ikke helt i form, men trenger å være sosial før leggetid :D

Fb er jeg bare inne av og til.. ble lei... insta aldri prøvet. Snap ha jeg ikke innstalert på ny tlf.. ville heller bli flinkere til å ta bilder for å ha bilder ;) liker meg her :) synes jeg er nok kontaktbar via at jeg har tlf og fb... trenger ikke oppdatere hva jeg gjør til en hver tid.
Ja det er lett å bli lei Fb ja, syns det har druknet i reklame og alt som er.... Snap er greit i ny og ne, og der er jeg for dårlig til å lagre bildene! Men jeg tar mye bilder ellers ;) Fremkaller de og setter i album ;) Er så koselig ;) Ja også må man ikke være tilgjengelig til en hver tid;) Liker meg her jeg også :) Mange fine situasjoner man kjenner seg igjen i, og da er det godt å vite at jeg ikke er alene :)

Det går jo sååå tregt i forhold:(

Uten tvil, men det er nå likevel beste måten å sikre at jeg får svart alle som svarer meg når din metode ikke funker
(og likevel glipper noen når farta er høy)

Ja det er lett å bli lei Fb ja, syns det har druknet i reklame og alt som er.... Snap er greit i ny og ne, og der er jeg for dårlig til å lagre bildene! Men jeg tar mye bilder ellers ;) Fremkaller de og setter i album ;) Er så koselig ;) Ja også må man ikke være tilgjengelig til en hver tid;) Liker meg her jeg også :) Mange fine situasjoner man kjenner seg igjen i, og da er det godt å vite at jeg ikke er alene :)
Så enig :D

Back
Topp