Nr 10 skravler ikke så mye. Så vil du så klarer duSkravle... ikke så mye. Men det går greit, jeg har ikke reelt hpo omn top 10 uansett, og topp 20 tenker jeg at jeg holder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nr 10 skravler ikke så mye. Så vil du så klarer duSkravle... ikke så mye. Men det går greit, jeg har ikke reelt hpo omn top 10 uansett, og topp 20 tenker jeg at jeg holder
Ja skal bli deilig.Da får dere prøve å være litt ute![]()
Hektiske dager jaHatt en hel grei dag![]()
Altfor mye som skjer
Vi har grillet på sommeravslutning![]()
Det går jo sååå tregt i forholdSå da ender jeg med å skravle på notofications likevel. Og gå glipp av mye
Så flink du er daGod kveldJeg har 200 hittil så mangler 100 til, så skal prøve på det
![]()
Fikk du lest litt da?Jeg skulle lese
Jobben har vært hektisk men morsomJa vi har koset oss veldig. Enn du? Hvordan har det vært på jobb?
Vi hadde masse sol, 21 grader, men endel vindKoselig med sommerfest.. hadde forrige fredag... håper dere hadde bedre vær enn vi hadde![]()
Ja det er lett å bli lei Fb ja, syns det har druknet i reklame og alt som er.... Snap er greit i ny og ne, og der er jeg for dårlig til å lagre bildene! Men jeg tar mye bilder ellersFb er jeg bare inne av og til.. ble lei... insta aldri prøvet. Snap ha jeg ikke innstalert på ny tlf.. ville heller bli flinkere til å ta bilder for å ha bilderliker meg her
synes jeg er nok kontaktbar via at jeg har tlf og fb... trenger ikke oppdatere hva jeg gjør til en hver tid.
Det går jo sååå tregt i forhold![]()
Det er jo en fin balanseJobben har vært hektisk men morsom![]()
Makan til skravlingMånedsmålet var å få 3000 innlegg totaltNå er jeg over det
wiihu, nå er dagsmålet på 300 snaaart i mål
80++ igjen kanskje
![]()
Nr 10 skravler ikke så mye. Så vil du så klarer du![]()
Det gjør jeg ikkeHåper du ligger med beina høyt![]()
Slår aldri feilGrilling er alltid populært![]()
Håper hun sover søtt nå![]()
Så enigJa det er lett å bli lei Fb ja, syns det har druknet i reklame og alt som er.... Snap er greit i ny og ne, og der er jeg for dårlig til å lagre bildene! Men jeg tar mye bilder ellersFremkaller de og setter i album
Er så koselig
Ja også må man ikke være tilgjengelig til en hver tid
Liker meg her jeg også
Mange fine situasjoner man kjenner seg igjen i, og da er det godt å vite at jeg ikke er alene
![]()
Multitasking på høyt nivåStrikker og leser litt innimellom her.