Kristin's dagbok

17+2 idag, og nå er sprinkelsengen i hus og montert :D Handywoman fikset det helt selv. Fikk bare bærehjelp av kjæresten for å få med meg pappesken :D
Vis vedlegget 176848
Så fin den var! Og så flink du har vært! Gleder meg til min bedside seng kommer på døren, blir nok montert ganske med en gang den og :p
 
Så fin den var! Og så flink du har vært! Gleder meg til min bedside seng kommer på døren, blir nok montert ganske med en gang den og :p
Tusen takk :D angrer litt på det nå. Ble litt mye løft og aktiviteter idag, så kjenner det godt i livmoren. Må bare høre på kroppen og ta det med ro resten av kvelden :)
Var utrolig stas å få opp sengen, så det kan du bare glede deg til :D
 
Så gøy med senga klar! :)
 
Idag har vi vært og tittet på den nydelige lille babyen vår. Alt var i skjønneste orden, og vi venter ei søt lita jente :D
Bekkenet mitt var litt dypt, så hun lå godt nedi bekkenet enda. Morkaken ligger på framsiden, så da tar det vel litt tid før jeg får kjenne skikkelig bevegelse og spark.
Terminen ble flyttet litt, så ny er 22 oktober :) er da 19+1 idag :)
Måtte ta turen rett innom Kappahl og kjøpe 2 rosa plagg :D
ImageUploadedByBV Forum1464270407.812013.jpg
 
Idag har vi vært og tittet på den nydelige lille babyen vår. Alt var i skjønneste orden, og vi venter ei søt lita jente :D
Bekkenet mitt var litt dypt, så hun lå godt nedi bekkenet enda. Morkaken ligger på framsiden, så da tar det vel litt tid før jeg får kjenne skikkelig bevegelse og spark.
Terminen ble flyttet litt, så ny er 22 oktober :) er da 19+1 idag :)
Måtte ta turen rett innom Kappahl og kjøpe 2 rosa plagg :D
Vis vedlegget 179209
ÅÅÅÅÅ staaaas :D Da får vi jente begge to :)
 
Fikk høre senest igår at siden morkaken ligger på framsiden så kom jeg sikkert ikke til å kjenne så mye bevegelse enda,men det var ikke noe problem for jenta i magen er smart hun. Sparker som bare det under morkaken istedet. Kjenner masse bevegelse rett der trusekanten ligger :D blir gøy når hun blir enda større og sparkene blir kraftigere :D
 
En hel uke klarte jeg meg i 100% stilling. Ble nesten sengeliggende etter jobb igår med veldig sterke bekkensmerter. Legen syns derfor det var best å gå for 50% sykemelding så jeg kunne få kortere dager. F***! Jeg som hadde håpet å holde ut lenge :(
 
En hel uke klarte jeg meg i 100% stilling. Ble nesten sengeliggende etter jobb igår med veldig sterke bekkensmerter. Legen syns derfor det var best å gå for 50% sykemelding så jeg kunne få kortere dager. F***! Jeg som hadde håpet å holde ut lenge :(
Bedre for både deg og babyen om du ikke sliter deg totaaalt ut av jobben da :) Og 50% er jo fortsatt en god del!
 
Bedre for både deg og babyen om du ikke sliter deg totaaalt ut av jobben da :) Og 50% er jo fortsatt en god del!
Det jeg tenker også. Og vil helst unngå å sitte på bussen og gråte på vei hjem fra jobb flere ganger. Må lytte til kroppen og ta det på alvor når det blir så vondt :)
 
Det jeg tenker også. Og vil helst unngå å sitte på bussen og gråte på vei hjem fra jobb flere ganger. Må lytte til kroppen og ta det på alvor når det blir så vondt :)
Uff nei sånn skal du ikke ha det! Bra du får sykemelding!
 
God bedring! Får du noe behandling eller trening for bekkenet?
 
God bedring! Får du noe behandling eller trening for bekkenet?
Tusen takk :) har vært til fysio litt av og til, men tenker å gå ukentlig nå som bekkenet ble så ille. Også er jeg medlem av et treningsstudio som er laget spesielt for gravide og småbarnsmødre, så treningen der er perfekt lagt opp i forhold til bekken :)
 
Trodde 50% sykemelding skulle gjøre trikset, men neida. Våknet med bekkensmerter i symfysen idag som strålet ned mot underlivet. Skal nå på jobb, og da må jeg først gå 10 minutter for å komme meg dit. Kjenner at jeg ikke klarer det engang. Heldigvis jobber kjæresten sent så jeg kan ta bussen. Lurer på hvordan jeg da skal klare å jobbe i 6 timer? :p
 
Litt morro å følge med at kroppen forandrer seg. Har begynnt å lekke litt fra den ene puppen. Det er kanskje 10 dråper om dagen, men nok til at jeg legger merke til det ;) utrolig fascinerende!
Har også begynt å merke noe som er utrolig irriterende. Får senestrekk hele tiden :eek: egentlig ganske vondt! Får det hver morgen når jeg strekker meg i sengen, da er det i leggene. Og flere ganger iløpet av dagen sitter det under fotbladene :(
 
Litt morro å følge med at kroppen forandrer seg. Har begynnt å lekke litt fra den ene puppen. Det er kanskje 10 dråper om dagen, men nok til at jeg legger merke til det ;) utrolig fascinerende!
Har også begynt å merke noe som er utrolig irriterende. Får senestrekk hele tiden :eek: egentlig ganske vondt! Får det hver morgen når jeg strekker meg i sengen, da er det i leggene. Og flere ganger iløpet av dagen sitter det under fotbladene :(
Ta ekstra magnesium, kan hjelpe mot kramper. :)
 
Merker at jeg er litt ekstra hormonell når jeg fortsatt kan begynne å gråte av å se gravide på tv og tenke: Herregud, jeg er faktisk gravid selv. Jeg skal om +/- 18 uker sitte med min datter i hendene mine! ❤️
 
Kjente de første sparkene på utsia nå ikveld! Så også at magen beveget seg. Og selvfølgelig skjer det når kjæresten ikke er hjemme :p
 
Idag fikk kjæresten se spark på utsiden! Og nå var sparkene ca 2 cm nedenfor navlen på høyresiden, og ikke i blæra som det har vært i hele dag :D utrolig gøy å kjenne så kraftige spark til tross for morkaken foran, og ikke minst det å se de alleredd nå :D
 
Back
Topp