Juni - skravletråden

Ja det skjønner jeg :)
Hvordan går det med deg? Begynner å bli ferdig med forberedelsene til lillebror?
Jeg sover ikke så godt lenger, men det ordner seg :) ja det er kun ting fra apoteket som mangler og bamse fra N :) ellers har vi det viktigste i hus. Solskjerm og koppholder kan hentes på posten i morgen eller fredag :D

Med deg da? ❤️

De sier liksom at jaa overnatting hadde vært gøy

Men når det kommer til stykke er det ingen som gidder når hun enda ikke sover natta rundt.

Han er jo her. Men han trenger jo søvnen han og. Han slipper på en måte unna det verste. Og fordi han ikke har henne på dagtid. Kun hjemme noen timer før hun legger seg. Så han får jo en pause fra hjemmet og henne på jobb. Jeg føler liksom ikke den pausen kommer i og med at jeg er hjemme med henne på dagtid og jobber på toppen av det igjen.

Ah jeg forstår.
Det hadde gjerne vært godt med litt hjelp.
Bare en natt liksom.
Her har jeg verdens beste svigermor så hun tok OJ for eks på trilletur på dagtid så jeg fikk helt fred og ro hjemme noen timer.

Ah jeg forstår.
Det hadde gjerne vært godt med litt hjelp.
Bare en natt liksom.
Her har jeg verdens beste svigermor så hun tok OJ for eks på trilletur på dagtid så jeg fikk helt fred og ro hjemme noen timer.
Ja. Her et liksom enkelte i familiens sitt tilbud om hjelp at de kommer på besøk og setter seg i sofaen. Ikke sånn type at de setter seg ned å leker med henne sånn at jeg kan få slappa litt av. Men ender vel egentlig opp at jeg på en måte underholder to :p

Men bla en side tilbake og så gir igjen. Så er den der men da har jeg jo mistet oversikten når farten er høy
d974aa53c69320372126b141ff369729
Der dukket den opp ja:)

Back
Topp