Hua, nå er klokken ALTFOR mye igjen :O dagene rekker bare ikke til
gleder meg stort til ferie nå ja 
Natta alle kjekke damer
Natta alle kjekke damer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja spørs litt hvilket merke man kjøper, den vi kjøper merker om at er kvernet likt som i Norge i bank i bordet aldri funnet brusk i Nötfärs her, men funnet mange ganger i Norge!Nicemen er vel billig fordi den er tysk regner jeg med, ellers har vi aldri vært imponert av köttfärs-prisene i Sverige. Er sånn ca det samme som i Norge. Men på Ica vet jeg de selger 1800g-pakke som blir litt billigere per kg, of da kan man bare dele den i 4 og fryse inn
men samboer liker ikke konsistensen på svensk kjøttdeig. Så vi kjøper ikke allikeel
![]()
Samme her. Skulle ønske alle blomster kom med skikkelig bruksanvisningHahamen jeg sier ingenting på det, de fleste av mine blomster dør.. Enter tørker de eller blir overvattnet
God nattHua, nå er klokken ALTFOR mye igjen :O dagene rekker bare ikke tilgleder meg stort til ferie nå ja
Natta alle kjekke damer![]()
Det var ikke langtHakk i hæl nå, 4 min
Klart du kanJeg vil egentlig være med
UFF daDer våkna jenta. Igjen
Å nei, håper hun ikke blir sykTror nok MJ holder på å bli syk
Kjørt på med masse astma medisin her nå så håper vi hun slipper å hoste sånn i natt![]()
Det var bra den ble detTakkden ble kjempegod også
![]()
Den dukker opp når jeg nå quoter degden vil bare ikke alltid dukke opp på mobilen før jeg har skrevet et innlegg TIL virker det som. Og sannelig ikke helt sikker på om jeg får det helt optimalt på pc heller? Tester.
PC bruker jeg ikke, så aner ikke hvordan det er derJoda, om jeg bare FØRST blar meg over uten å se de innleggene som står der til jeg finner mitt eget, så kan jeg gjøre det fra pc i alle fall.... ok, will try
Veldig spennende og læreriktDet skjønner jeg, var det noe spennende da?![]()
Irriterte meg over at den ikke gjorde det i går, tester i app nåDen dukker opp når jeg nå quoter deg![]()
God natt søte daimPå plass i sengen.
God natt damer![]()
Blir bra med ferirHua, nå er klokken ALTFOR mye igjen :O dagene rekker bare ikke tilgleder meg stort til ferie nå ja
Natta alle kjekke damer![]()
Å æsj da så kjedeligNoen hadde tatt på lillemor badebleie i går før leggetid. Når jeg tok ho opp nå var alt vått! Så da går maskina da.