Juni - skravletråden

Hua, nå er klokken ALTFOR mye igjen :O dagene rekker bare ikke til :( gleder meg stort til ferie nå ja :D
Natta alle kjekke damer :)

Nice :) men er vel billig fordi den er tysk regner jeg med, ellers har vi aldri vært imponert av köttfärs-prisene i Sverige. Er sånn ca det samme som i Norge. Men på Ica vet jeg de selger 1800g-pakke som blir litt billigere per kg, of da kan man bare dele den i 4 og fryse inn :) men samboer liker ikke konsistensen på svensk kjøttdeig. Så vi kjøper ikke allikeel :P
Tja spørs litt hvilket merke man kjøper, den vi kjøper merker om at er kvernet likt som i Norge i bank i bordet aldri funnet brusk i Nötfärs her, men funnet mange ganger i Norge! :o
Men vi kjøper zalo, makrell i tomat, kaviar og ris i Norge da ;) blir vel bleier også etterhvert :)

Hua, nå er klokken ALTFOR mye igjen :O dagene rekker bare ikke til :( gleder meg stort til ferie nå ja :D
Natta alle kjekke damer :)
God natt :)
Tiden flyr ja. Vet du forresten om det er vanskelig å bli sykmeldt her? Jordmor snakket om det forrige uke men ville egentlig ikke, men ser ut som jeg ikke har annet valg.
Men har aldri hvert til lege her selv :o

Noen hadde tatt på lillemor badebleie i går før leggetid. Når jeg tok ho opp nå var alt vått! Så da går maskina da.

den vil bare ikke alltid dukke opp på mobilen før jeg har skrevet et innlegg TIL virker det som. Og sannelig ikke helt sikker på om jeg får det helt optimalt på pc heller? Tester.
Den dukker opp når jeg nå quoter deg:)

Joda, om jeg bare FØRST blar meg over uten å se de innleggene som står der til jeg finner mitt eget, så kan jeg gjøre det fra pc i alle fall.... ok, will try
PC bruker jeg ikke, så aner ikke hvordan det er der:)

Nope, som du ser, ikke noe slikt i det innlegget.
66284707c8008ea3c3830d0db3f8196c

Men bla en side tilbake og så gir igjen. Så er den der men da har jeg jo mistet oversikten når farten er høy
d974aa53c69320372126b141ff369729

Back
Topp