Juni - skravletråden

Hihi :D Kjenner at er det noe jeg lurer på nå så er det deg jeg må spørre ;)

Så bra du fikk det ;) Men kombinerer du strikking og skravling her? Prøvde på det, men da datt jeg ut av mønster og det som er :p

Uff :( Hvor i landet bor du igjen? Nordpå?
Hihi. Strikkegærn som jeg er så er det bare å spørre ;)

Hehe. Jepp, igår fikk jeg det til. Noen omganger strikk, noen sider skravling. Tempoet var ikke så høyt og mønster ganske enkelt :p glattstrikk og skravling funker best :p

Bor i troms fylke oppi nord

Så hun sover videre i deres seng da:)?

Hm. 45 min en vei kanskje.
Så 90min da. Så blir det gåing der inne osv. Vanligvis kan jeg gå mye mer enn det , men i solstek holder det i grunn med 1 t
Hun sover alle våre netter i vår seng. Prøvd flere ganger å kun ha henne i sin seng over tid men det ender med at jeg sitter å stryker på henne når hun ikke skriker lengre for å holde henne i søvn. Sist uke vi gjorde det sto jeg over senga hele natta slik at gubben fikk sove. Det funker ikke

Men nå sover hun jo ikke dypt i vår seng heller

I solstek skjønner jeg en time holder. Så dere har godt vær?:p

Nope, som du ser, ikke noe slikt i det innlegget.
66284707c8008ea3c3830d0db3f8196c
Så rart?!:rolleyes:
Skal jo dukke opp øverst til høyre i mitt innlegg...

Hihi. Strikkegærn som jeg er så er det bare å spørre ;)

Hehe. Jepp, igår fikk jeg det til. Noen omganger strikk, noen sider skravling. Tempoet var ikke så høyt og mønster ganske enkelt :p glattstrikk og skravling funker best :p

Bor i troms fylke oppi nord
Flott! Til neste gang ;)

Ja for det er jo ikke det vanskligste å strikke :p Jeg hadde litt abstinenser for å ikke være her inne, men måtte holde tunga rett i munn for å få det riktig ;) Har jo rakket opp den jakken 10 ganger nå :o

Ja mener jeg spurte deg om det tidligere :p ;)

Får jo håpe det roer seg. Kan dere få hjelp av familie?
Litt pass?
Hva med faren?
De sier liksom at jaa overnatting hadde vært gøy

Men når det kommer til stykke er det ingen som gidder når hun enda ikke sover natta rundt.

Han er jo her. Men han trenger jo søvnen han og. Han slipper på en måte unna det verste. Og fordi han ikke har henne på dagtid. Kun hjemme noen timer før hun legger seg. Så han får jo en pause fra hjemmet og henne på jobb. Jeg føler liksom ikke den pausen kommer i og med at jeg er hjemme med henne på dagtid og jobber på toppen av det igjen.

Hun sover alle våre netter i vår seng. Prøvd flere ganger å kun ha henne i sin seng over tid men det ender med at jeg sitter å stryker på henne når hun ikke skriker lengre for å holde henne i søvn. Sist uke vi gjorde det sto jeg over senga hele natta slik at gubben fikk sove. Det funker ikke

Men nå sover hun jo ikke dypt i vår seng heller

I solstek skjønner jeg en time holder. Så dere har godt vær?:p
Jeg skjønner. Det er virkelig ikke lett.
Trøsten er liten nå , men det blir bedre!

Ja er er hett

God morgen damer! Ser jo at det IKKE lønner seg å være vekke fra bv en hel dag:eek: Så strikking er herved nedprioritert da jeg prioriterte det i går :p 1000 nye innlegg siden sist jeg var inne i går :eek: Leste meg gjennom 300 før jeg skjønte at det var endeløst :p Håper alle hadde en fin dag i går da :D Målet blir å skrive 300 i dag ;)
God morgen til deg også

Flott! Til neste gang ;)

Ja for det er jo ikke det vanskligste å strikke :p Jeg hadde litt abstinenser for å ikke være her inne, men måtte holde tunga rett i munn for å få det riktig ;) Har jo rakket opp den jakken 10 ganger nå :o

Ja mener jeg spurte deg om det tidligere :p ;)
Hehe. Jeg fikk strikkeabstinenser igår så da måtte jeg bare få begynt på noe nytt :p

Back
Topp