Jeg sover ikke så godt lenger, men det ordner segJa det skjønner jeg
Hvordan går det med deg? Begynner å bli ferdig med forberedelsene til lillebror?
Med deg da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sover ikke så godt lenger, men det ordner segJa det skjønner jeg
Hvordan går det med deg? Begynner å bli ferdig med forberedelsene til lillebror?
Alltid hp vet duDa er det håp for mi![]()
Jeg har laget skjørtet i rosa. Og begynt på et i hvittJa den er jo så søt. Snuppa kommer til å bli så søt.
Kjenner jeg vil ha den i flere farger gitt![]()
Heldig er hun i hvertfallDet kam hende
De sier liksom at jaa overnatting hadde vært gøy
Men når det kommer til stykke er det ingen som gidder når hun enda ikke sover natta rundt.
Han er jo her. Men han trenger jo søvnen han og. Han slipper på en måte unna det verste. Og fordi han ikke har henne på dagtid. Kun hjemme noen timer før hun legger seg. Så han får jo en pause fra hjemmet og henne på jobb. Jeg føler liksom ikke den pausen kommer i og med at jeg er hjemme med henne på dagtid og jobber på toppen av det igjen.
Husker ikke hvordan jeg fant it detEnkelt og greit
Slet mer med å finne ut hva Musemor het for lenge siden![]()
StiligJeg har laget skjørtet i rosa. Og begynt på et i hvitt
Planen i dag da Kengu?God morgen til deg også
God morgenGod morgen kjære dere!!<3
Sovet godt?
Hva er dagens planer?
Sol herDet pøsregner og blåser
Jeg har vært våken siden 4.30
Håper dere for sove begge toEn time ca til hun burde bli trøtt og vi kan legge oss.
Sliter med å ha øya oppe nå
skjønner denHan har lagt seg alene de andre kveldeneså syntest litt synd på ha
![]()
Da må du kose deg på jobb kjæreGod morgen
Jobb her )
Ja. Her et liksom enkelte i familiens sitt tilbud om hjelp at de kommer på besøk og setter seg i sofaen. Ikke sånn type at de setter seg ned å leker med henne sånn at jeg kan få slappa litt av. Men ender vel egentlig opp at jeg på en måte underholder toAh jeg forstår.
Det hadde gjerne vært godt med litt hjelp.
Bare en natt liksom.
Her har jeg verdens beste svigermor så hun tok OJ for eks på trilletur på dagtid så jeg fikk helt fred og ro hjemme noen timer.
De kommer av og til de abstinensene altsåHehe. Jeg fikk strikkeabstinenser igår så da måtte jeg bare få begynt på noe nytt![]()
Der dukket den opp jaMen bla en side tilbake og så gir igjen. Så er den der men da har jeg jo mistet oversikten når farten er høy![]()
Hørte smart utI høy fart skravler jeg i flere faner jeg.
Ååå så nydeligVis vedlegget 181303 Se så skjønn![]()
Stilig
Jeg kunne tenkt i hvitt også.
Og lys gul
og lys lilla.
Og knall rosa.
hehe
Idag skal jeg på jobb. Enn du?De kommer av og til de abstinensene altså
Planen i dag da?