Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Men må vell si jeg er redd det skal gå fortere neste gNgNei det hadde vært kjedelig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men må vell si jeg er redd det skal gå fortere neste gNgNei det hadde vært kjedelig![]()
Nei. Da er du vel god i skravlinga når du setter tilJo men det skravles så mye på dagen jeg ikke kan ta del i.
Skjønner ikke helt det der
Krysser fingre for at det gikk braJaa!kjørt den i morges men har itj sjekka enda hvordan det er med klean,.. Håper ikke de lukte møgel
![]()
Ja, de er så vant til hverandre da det er datteren din ei veldig god venninne av meg så da krangler og koser de omhevramdreHehe. Sånn er det vel![]()
Hva gjør du denne kvelden?God kveld snuppa![]()
Vi kan jo drømmeGanske fantastisk![]()
Kommer helt an på hva man liker det.Vet. Fleksitid har sine fordeler og ulemper
God kveldHei hei alle sammen, da har jeg endelig komt meg tilbake til mobilen.
Idag har vi vært på toårskontroll og der var alt fint.![]()
Etter det var det en rask tur hjem før vi dro på dåpssamtale. På den tiden har jeg begynt å få brystbetennelse igjen.
Det er nu 6eller 7 gangen jeg har fått det på de siste 4 månedene og jeg er lei
Heldigvis har det roet seg ned og det kan hende det går over før natten er omme.
Jo jeg har håpet innerst inneHåper jo vi er heldige alle sammen![]()
Nå skal du vel bare slappe av?Veldig deilig![]()
Hehe, så typiskFrøkna herjer i sofaen og det er leggetid. Virker svært lite klar for senga
Blir spennende å høreJa![]()
vi planlegger lunsj/middag med svigerfar på lørdag. Er da 38+1
![]()
Idag skal mannen skru sengen til N sammen og veldig spent på hvordan hun reagerer![]()
HahahaaDet vil jeg tro
Breakdown..,
Så flott daMå skryte av N![]()
Hun har blitt redd for å bade. Tok på hun badedrakt. Hun stå oppi baljen når jeg tok bena oppi og etter hvert turte hun å sette seg ned og når vi helte vann i hodet gråt hun ikkeett steg nærmere
Det var noe greier på jobben...Huff da, hvorfor ikke?
Var det deilig?Tar meg en dusj mens mannen legger jenta
Du bor jo for langt unnaHehe bare å komme hit![]()
Kan friste med div mat her![]()
Er vel det jeg ikke helt forstår siden jeg har vert opptatt på kvelden også.Nei. Da er du vel god i skravlinga når du setter til![]()
Nesten som søstreJa, de er så vant til hverandre da det er datteren din ei veldig god venninne av meg så da krangler og koser de omhevramdre
SantKommer helt an på hva man liker det.
Jeg liker å ta ansvar![]()