Juni - skravletråden

Hektisk dag da... kjipt med brystbetenelse... håper det går over. Varmekluter og en varm dusj/bad som gjelder

Er mye bedre nu :)
Varme kluter hjelper virkelig mye, men alt i alt så er det amming som har vært alfa omega for å ta knekken på brystbetennelse fot meg.

Det er så irriterende... trassalderen henger lenge i ;)
Haha! Det ble ikke bedre av at ungen gikk ned i kjelleren å hamra i veggen, inn til vårt soverom. Gikk ut å sto å hylgrein utenfor døra vår! Jeg gikk ut å så stygt på henne :p så kom moren heldigvis, så unnskylde hun seg :D

Haha tror det er trassalder og puberteten som kicker inn :p

Synes det er helt innafor å ihvertfall si ifra at det er problem.
Kjenner til problemet selv da ungene-på-deltid til de vi leier hos pleide alltid å legge seg etter snuppa vår, og da var de å lekte rett utafor soveromsvinduet som vi måtte ha åpent så det ikke skulle bli kokvarmt.
Ååh det må være irriterende :o
De barna her krangler hele tiden. Så går de ned i kjelleren å griner der :p men jeg slapp å sende melding heldigvis :D

Må skryte av N :)
Hun har blitt redd for å bade. Tok på hun badedrakt. Hun stå oppi baljen når jeg tok bena oppi og etter hvert turte hun å sette seg ned og når vi helte vann i hodet gråt hun ikke :) ett steg nærmere

Tar meg en dusj mens mannen legger jenta

God afton damer :) håper dere har det bra.
Nå skulle jeg ha gjort meg i orden for sytreff, men huff så trøtt jeg er :( skulle helst bare sove :P
Har dog mast om herre treffen i snart en måned (alltid noen som ikke kan) så nå må vi bare ha den :) skal prøve å drikke litt kaffe så kanskje jeg våkner. Skal bli godt med traktorkake i hvert fall!! :D

God afton damer :) håper dere har det bra.
Nå skulle jeg ha gjort meg i orden for sytreff, men huff så trøtt jeg er :( skulle helst bare sove :P
Har dog mast om herre treffen i snart en måned (alltid noen som ikke kan) så nå må vi bare ha den :) skal prøve å drikke litt kaffe så kanskje jeg våkner. Skal bli godt med traktorkake i hvert fall!! :D
Kos deg med sytreff :) hadde jeg bodd nærmere hadde jeg definitivt deltatt. Hdde vært gøy;)

Back
Topp