Juni - skravletråden

Mannen kom hjem fra butikken med denne til meg ♡
5b190be68816b06ddd166604420f1b3d
Åååååh! ❤️❤️

Hei hei alle sammen, da har jeg endelig komt meg tilbake til mobilen.
Idag har vi vært på toårskontroll og der var alt fint.:)
Etter det var det en rask tur hjem før vi dro på dåpssamtale. På den tiden har jeg begynt å få brystbetennelse igjen.
Det er nu 6eller 7 gangen jeg har fått det på de siste 4 månedene og jeg er lei :sour:
Heldigvis har det roet seg ned og det kan hende det går over før natten er omme.

God kveld :)

Den ene ungen til huseier driver å griner og er helt hysterisk! Jenta er 12 år tror jeg! Hun tramper i gulvet. Så klart rett over der vi har soverom :@ hun har allerede klart å vekke lille 2 ganger!!! Er det frekt av meg å sende sms til huseier og be ungen dempe seg?
Det er så irriterende... trassalderen henger lenge i ;)

God kveld :)

Den ene ungen til huseier driver å griner og er helt hysterisk! Jenta er 12 år tror jeg! Hun tramper i gulvet. Så klart rett over der vi har soverom :mad: hun har allerede klart å vekke lille 2 ganger!!! Er det frekt av meg å sende sms til huseier og be ungen dempe seg?

Synes det er helt innafor å ihvertfall si ifra at det er problem.
Kjenner til problemet selv da ungene-på-deltid til de vi leier hos pleide alltid å legge seg etter snuppa vår, og da var de å lekte rett utafor soveromsvinduet som vi måtte ha åpent så det ikke skulle bli kokvarmt.

Hei hei alle sammen, da har jeg endelig komt meg tilbake til mobilen.
Idag har vi vært på toårskontroll og der var alt fint.:)
Etter det var det en rask tur hjem før vi dro på dåpssamtale. På den tiden har jeg begynt å få brystbetennelse igjen.
Det er nu 6eller 7 gangen jeg har fått det på de siste 4 månedene og jeg er lei :sour:
Heldigvis har det roet seg ned og det kan hende det går over før natten er omme.
Hektisk dag da... kjipt med brystbetenelse... håper det går over. Varmekluter og en varm dusj/bad som gjelder

Frøkna herjer i sofaen og det er leggetid. Virker svært lite klar for senga

Da er du straks klar for lillebror!❤️
Ja :D ❤️ vi planlegger lunsj/middag med svigerfar på lørdag. Er da 38+1 :)
Idag skal mannen skru sengen til N sammen og veldig spent på hvordan hun reagerer :D

Back
Topp