Du får gjøre detFår prøve igjen i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får gjøre detFår prøve igjen i morgen
Hva jeg ikke lærer i dagDet stemmer
Hehe, ja du er ikke den enesteja veldig... tror det blir en ny kompressorfår se.. ja han vet bedre hva han trenger... jeg er vel egentlig ganske clueless der
Nei er sant detmen det er jo nok det.. trenger ikke ha så mange planer![]()
Kan du minne meg på det?.Du får gjøre det
Å de fine det jaSukkerspinn skjørt til storesøster
Hehe ja og det sier jo litt, for du er vel en av de som rager på toppen? Jeg skal bare glemme å komme meg inn på topp ti i hvertfallHehe, det skjønner jeg. Blir nesten skremt selv i dag jeg![]()
Klart det søtaKan du minne meg på det?.
JaÅ de fine det ja
Akkurat nå så er jeg vel det, vet ikke om jeg holder meg der om dette tempoet skal fortsetteHehe ja og det sier jo litt, for du er vel en av de som rager på toppen? Jeg skal bare glemme å komme meg inn på topp ti i hvertfall![]()
God natt !Da legger jeg meg. Natta jenter![]()
Om du liker den så snille mannenMannen kom hjem fra butikken med denne til meg ♡![]()
og som de overhode ikke har bruk for.. for det er feil str eller noeHehe, ja du er ikke den enesteHadde vel endt opp med noe du ikke har peiling på hva er
(det hadde jeg i hverfall)
Den og Daim er.det beste jeg veitOm du liker den så snille mannen![]()
Jupp. Får vel kanskje gjort mer imorgen istedenforSå braEr noen slike dager også
![]()
Godt med null planer oogsåhar ingen planer her... får se om jeg gidde å dra på mor/barn trim... er midt i duppetiden til frøkena
Hehe nei det er nesten så man behøver permisjon for å klare detAkkurat nå så er jeg vel det, vet ikke om jeg holder meg der om dette tempoet skal fortsette![]()
Oj såpass jaJastrikket ett ble ikke fornøyd så jeg rekket opp hele
Da blir det nok braTakk snuppa![]()
Ja er tidlig det, men var gratis![]()
Vil være i ule 27 den dagen så blir forhåpentlig vis bedre da![]()