Krysser fingrene for detJa jeg håper det fortsatt vises at det er en traktor imorgenhadde ett lite uhell med geleen så mista litt (det dekker ikke hele bunn, men det er bare en prøvekake allikevel)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for detJa jeg håper det fortsatt vises at det er en traktor imorgenhadde ett lite uhell med geleen så mista litt (det dekker ikke hele bunn, men det er bare en prøvekake allikevel)
Det kan være lurtTemmelig. Må få pakka den fødebagen
Du må ta bilde rett før den skal serveres!
Regner med å.se en episode til av elementary men jeg vil strikke litt tror jegJa må legge meg jeg også
Nope ikke annet enn trening PP meg og fotball med kbplaner for morgendagen?
Okei, og det er Onsager og torsdag?Jobber fast to , resten varierer
Du klarer vel 80.000 lett?75.400 innlegg, yey klarte mnd mål
Takk snuppaSove godt da snuppa mi![]()
kynnerne må gi seg her, men gjør nok det
hvis ikke så får vi se
uke 20 er jo veldig tidlig
vi hadde ul i uke 26/27 derfor valgte vi ikke noe privat
![]()
Hva strikker du nå da?Regner med å.se en episode til av elementary men jeg vil strikke litt tror jeg
Hehe, det skjønner jeg. Blir nesten skremt selv i dag jegJa helt vilt! Var her inne i formiddag, og følte jeg skrev den del, men det har faktisk gått helt av skaftetenda jeg har vært hjemme syk og hatt god tid idag så har jeg ikke klart dette
![]()
god natt til deg ogsåGod natt søtinger![]()
Det stemmerOkei, og det er Onsager og torsdag?
Helnøtt? Den er jo så godHehe kos deg, den er ikke så god uansett![]()
Det gjenstår å seDu klarer vel 80.000 lett?![]()
Får prøve igjen i morgenDet kan være lurt
Vel du hadde det vel ikke så kort skjørt at man så noeJeg er ferdig i dusjen og går rundt i morgenkåpen.
Brått kommer jeg på at jeg har glemt posen med matvarer i bilen.
Slenger på meg et skjørt og en trøye og går ned og henter posen.
Mannen rister oppgitt på hodet.
Skjønner ikke hva i alle dager som er så galt i at jeg gikk uten truse, var jo ingen som så det....
men det er jo nok det.. trenger ikke ha så mange planerNope ikke annet enn trening PP meg og fotball med kb
Sukkerspinn skjørt til storesøsterHva strikker du nå da?
Du får gjøre detFår prøve igjen i morgen