Hehe kos deg, den er ikke så god uansett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe kos deg, den er ikke så god uansett
God natt snuppaGod natt søtinger![]()
Jobber du fast antall dager i uken eller varierer det?Nope fri i morgen også
Det er litt kjiptFår jo ikke gjort noe her hjemme jo
Er det mulig når det skravles som aldri før herPrøve legge meg tidligere i kveld kanskje
Ja er det som er bestmen det er jo det som er kjekt.. er bare i dag jeg har mål.. evt morgen for å nå rundtall.![]()
ja veldig... tror det blir en ny kompressorDet ble det jaSå bra! Mye letter for han å velge det han trenger
Ble han glad?
Kjentes sånn utHehe en sjokodans inni der![]()
Nei :O takkBestemt deg nå?
Lykke til med valget![]()
God natt vakreGod natt søtinger![]()
spent... det blir helt sikkert over all forventningTakkfår håpe det BLIR stilig også
ska legge ut bilde imorgen på hvordan det blir
Temmelig. Må få pakka den fødebagenDet er litt kjipt
Hehe, ja.. Får ta en liten dans jeg ogja da er det lite vits i å legge seg helt enda![]()
Ja må legge meg jeg ogsåJeg skal snart legge meg tenker jeg... trøtt altså
Ja helt vilt! Var her inne i formiddag, og følte jeg skrev den del, men det har faktisk gått helt av skaftetDet er ekstreme tilstander her inne i dag , pleier ikke å være fult så aktivt![]()
planer for morgendagen?Ja er det som er best
Jobber fast to , resten variererJobber du fast antall dager i uken eller varierer det?
Ha en god natt og lykke til imorgenDa skal jeg komme meg til køys. I morra skal vi på toårskontroll og deretter dåpssamtale, da er det greit med litt søvn på forskudd![]()