Oh, nå slo det meg at jeg skal koke egg til lunsjen imorgenGodt med bløtkokt egg på skiva![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh, nå slo det meg at jeg skal koke egg til lunsjen imorgenGodt med bløtkokt egg på skiva![]()
Ja, du har helt rett, egentlig så vet jeg det.Antar det blir bedre om noen få mnd, og at det nå er verst for deg og ikke henne!
Alt kan læresIkke så imponerendes
får sjekke det ut... så får vi seKanskje..
Takk for detHelt sikker på at du får det til![]()
Hehe vi finner vel fort ut om du sjekker en del om noen dager ogsåJeg sjekker første dagene så på slutten
Hatt en fin dag på jobb?Her var det kun jobb 3) hva med deg?![]()
Ja, gleder meg masseSpennende da ?![]()
7her10 min jeg nå![]()
Veldig mye fint der. Boken er billig nåKanskje jeg må kjøpe boken alikevel da![]()
Da må du kjøpeJeg har ikke
Vet ikke?Hahha. Hvem starta sjokoladesnakken idag da?![]()
det er en deilig drink. kjøper det bestandig når vi er ute... blir litt som jordbær slush/smoothie med alkoholMh, det har jeg ikke smakt tror jeg..
Og jeg sitter herJeg sitter enda å ser på kurven![]()
Må jo ut av huset daDa må du kjøpe![]()
Så braJada, hadde en helt grei dag på jobbfikk egentlig ikke gjort så mye produktivt, men bra allikevel
![]()
Ikke alle som gjør det, godt det finnes alternativkan ikke ha noe annet. tåler ikke hormonene
Ikke eg hellerÆsj, håper virkelig det ikke skjer!![]()
OooohDen fikk vann på seg
OopsMen i grunn så trodde eg vannet gikk på lørdagen men på ultralyd mandagen mente de at jeg hadde mer enn nok med vann xD ytterste laget kanskje? Manglet i grunn blærekontroll etter detmen vannet gikk jo rett før han ble født da xD på vei ut av taxien
men gikk så fort at faren kunne gått glipp av fødselen
![]()