har ikke prøvet den. brukte ca 1 mnd på snuppsi-jakken daHalsen brukte jeg vel fire timer på. Men tykt garn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har ikke prøvet den. brukte ca 1 mnd på snuppsi-jakken daHalsen brukte jeg vel fire timer på. Men tykt garn
Må skravle mens man har tidDet har du virkelig
har den, men nå er jeg på pc... for lite strøm på tlfHa ha har ikke appen jeg
Åhh heldig som har sjokolade
Ca 65 og får inn 7000. Kunne fått mer men ønsker heller stabil leieboerSå kjekt. hvor stor er leiligheten? Hva pris?
Kun nettleser ? Syns faktisk det er bedre å sitte i nettleser, skrive med tastaturHa ha har ikke appen jeg
Da står det på høyre hjørne på hvert innleggJa..
NeidaMen ikke overrasket håper jeg
Yes kun nettleserKun nettleser ? Syns faktisk det er bedre å sitte i nettleser, skrive med tastatur![]()
Jeg neiHar du noe på pinnene nå da?
Det var braNeida![]()
mangler 60 i kveld... får se hvor mye totalt jeg skal prøve... mener det var 2500 den mnd jeg vant veskaGodt mål det daJeg tror du klarer det
Eller om det blir resterende i morgen
Jeg tenkte jeg skulle sette meg et mnd mål på å få 3000, så vil si 400 innlegg til, det må jeg klare
![]()
Ja, men fikk bare lov av mannen å spise halve i dag og halve i morgenÅhh heldig som har sjokolade![]()
Det skjønenr jeg godt.Ca 65 og får inn 7000. Kunne fått mer men ønsker heller stabil leieboer
hva har du gjort i dag da?God plan!![]()
hehe klarer du det daJa, men fikk bare lov av mannen å spise halve i dag og halve i morgen![]()
Altså minuttene? Du må forklare meg?Da står det på høyre hjørne på hvert innlegg![]()

har tenkt samme tanken selvPrøve legge meg tidligere i kveld kanskje