Juni - skravletråden

Frøkna her ville ikke sove i kveld... Ble nok litt for sent på badet for henne i dag, vi måtte vente til storebror kom fra fotballkamp, og da ble klokka 19.10. Og plutselig kom pappa hjem også, og da ble det enda senere.
Så da rakk hun å bli overtrøtt.

Sovnet ikke før 21... Godt hun skal være hjemme i morgen og.
Hvordan er formen hennes?

Har egentlig aldri pleid å ha mål, bare skravla på og sett hbor jeg har havna :D Mange andre fine premker og da :)
du får finne deg en premie du ønsker og skravle så du er innafor på den

ja... tenkte jeg skulle greie 10000 i dag... men det vil si at jeg må ha nesten 200 i dag
Godt mål det da :) Jeg tror du klarer det;) Eller om det blir resterende i morgen ;) Jeg tenkte jeg skulle sette meg et mnd mål på å få 3000, så vil si 400 innlegg til, det må jeg klare;)

Ops, da ble det visst grilling i dag.
f0cd5c41b274986947172811dea7ffb4

Grilling er nam

Her ble det pølser.... kjedeligere enn kylling, men kjapt og enkelt mellom lekser og trening.

Det aner meg dog at det er på tide at jeg begynner å ta ansvar for middag og matpakker, mannen har gått litt inn på enspora. Før var det JEG som var enspora, og han den som varierte, men med fast ansvar har han blitt litt enspora han også ser jeg.

Det skjønner jeg, det er bra du prøver å være litt sosial iblant, og det er viktig at det er lov å være trist og kjenne på følelsene sine ♡

Jeg er sliten og begynner å bli kalt for å føde snart håper jeg ;)

Ja, det er det ♡

Åh, ja det skjønner jeg! Er vel ikke så lett i varmen heller. Så fremst du bor der det har vært varme da :P Vet dere kjønn forresten?

Back
Topp