Halsen brukte jeg vel fire timer på. Men tykt garnja syntes jeg også... brukte 2 dager på olinelua også... 3-6 mnd str
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Halsen brukte jeg vel fire timer på. Men tykt garnja syntes jeg også... brukte 2 dager på olinelua også... 3-6 mnd str
Hvordan er formen hennes?Frøkna her ville ikke sove i kveld... Ble nok litt for sent på badet for henne i dag, vi måtte vente til storebror kom fra fotballkamp, og da ble klokka 19.10. Og plutselig kom pappa hjem også, og da ble det enda senere.
Så da rakk hun å bli overtrøtt.
Sovnet ikke før 21... Godt hun skal være hjemme i morgen og.
Det stemmerHehe, ja, blir mange prosjekter på en gang noen ganger![]()
hvordan har du gjort ellers i dag?
Joda men så lenge det blir bra til slutt såTar litt lengre tid. Speilet lages på mål for eks.
Aner ikke i grunnGreit med tlf ja. Hvilken tenker du å kjøpe?
du får finne deg en premie du ønsker og skravle så du er innafor på denHar egentlig aldri pleid å ha mål, bare skravla på og sett hbor jeg har havnaMange andre fine premker og da
![]()
Helt sant, men det gjør ikke noe. Fått en god start denne mnd. Blir ikke der hele.Hehe. Da havner man bakpå![]()
Godt mål det daja... tenkte jeg skulle greie 10000 i dag... men det vil si at jeg må ha nesten 200 i dag
Ops, da ble det visst grilling i dag.
![]()
Det skjønner jeg, det er bra du prøver å være litt sosial iblant, og det er viktig at det er lov å være trist og kjenne på følelsene sine ♡
Jeg er sliten og begynner å bli kalt for å føde snart håper jeg![]()
Det har du virkeligHelt sant, men det gjør ikke noe. Fått en god start denne mnd. Blir ikke der hele.
God plan!du får finne deg en premie du ønsker og skravle så du er innafor på den
Ja,ellers får vi møtes på midten eller om Syden som vi saEn dag må du komme![]()
Ja så vi avtalte neste uke for ingen av dagene hun foreslo passet med ossDet er jo kjempe kos da![]()
Har du noe på pinnene nå da?Det stemmer![]()
Gjør du ikke? Da lærte jeg noe nyttJeg drikker ikke brus
Ha ha har ikke appen jegEn smart tlf hvertfallMå jo ha BV appen
![]()
DET GJØR DEtJoda men så lenge det blir bra til slutt så![]()