hvordan har du gjort ellers i dag?Hehe, da er jeg spent![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvordan har du gjort ellers i dag?Hehe, da er jeg spent![]()
Det er kjaptføler jeg bruker lang tid uansett... strikket pilotlua på 2 dager.. da var jeg meget imponert over meg selv
Ja, det skjønner jegVi kan leie ut nede på sikt om vi ønsker. Men syns det er best om vi slipper![]()
Måtte ta MYE gavison her.Prøver gaviscon som funker delvis. Ellers er det melk og love hearts som funker bittelitt![]()
Nærmer meg nåGanske nært slutten da
Hehe. Da havner man bakpåNei, men man er jo nødt![]()
Har egentlig aldri pleid å ha mål, bare skravla på og sett hbor jeg har havnada er det kjekt å satse på litt under topp 10... og heller se hvor mye du greier på en mnd... ha ditt eget mål i starten![]()
Jeg drikker ikke brusBrus?
Ja, gjør det.Det går fort for deg da
De snakker om å sette meg igang muligens. Så da er jeg jo på sykehuset![]()
Så kjekt. hvor stor er leiligheten? Hva prisJa, det skjønner jeg
Vi har ei fantastisk dame i kjelleren vet nesten ikke at hun er der![]()
ja... tenkte jeg skulle greie 10000 i dag... men det vil si at jeg må ha nesten 200 i dagFint tall det
Ja..Bruker du app?
Ja,absoluttmye bra serier
![]()
Ligger du langt bak?Må sjekke om jeg noen gang kommer meg til endes på tråden![]()
Tør ikke ta pauseJa, alt for fort![]()
Det er jo kjempe kos daEn på avd. som ville komme hjem her å besøke OJIkke en han selv snakker så mye om, siden han har 2 bestekompiser som snakkes omtrent konstant om.
Veldig koselig da!![]()
Men ikke overrasket håper jegHihi nå ble jeg glad![]()
ja syntes jeg også... brukte 2 dager på olinelua også... 3-6 mnd strDet er kjapt
Hehe, ja, blir mange prosjekter på en gang noen gangerVanskelig å holde styr![]()
JaJa,absolutt![]()