Det har jeg ingen problemer med å forstå....Og etter det tok det tok det 5 år før jeg kontaktet en tannlege igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg ingen problemer med å forstå....Og etter det tok det tok det 5 år før jeg kontaktet en tannlege igjen![]()
Nei.. Spesielt ikke ved tanke på det at neste gang jeg dro til tannlegen ble jeg henvist til en som skulle operere ut visdomstann og sjekke en annen. Fjerner en å smertestillende funket ikke. Var vondt noen dager men følte der gikk fint. Så fikk jeg time til en til visdomstann som jeg trakk 2. Mai somlet hadde utsatt. Å den har gjort vondt i nesten 1 mnd!Får helt grøsninger jegregner ikke med du er glad i tannlege...
Kan du ikke komme hit å rydde?Slappe av tenker jeg
ja fint også... men får se om man fidder å bygge eller kjøper en fra møbelringen. de har myggnetting. har fobi mot mygg å knott.Det s digg ut
Deilig det da.Slappe av her også
Ja det fårn siJeg har en snill mann ♡
Takk jaDet så godt ut!)
Kommer det ny sesong?Prison break her nå. Må se oss igjennom de første sesongene før ny sesong kommer![]()
Ja tok ikke lang tid det altsåTatt seg opp igjen nå![]()
da må det være at jeg blir gravid mens jeg bruker spiralSkjønner deg godt! Tror ikke det kommer en nr 3 her! Da blir det i så tilfelle ved et uhell eller etter mange år![]()
Ooohhh, så spennende dette blirMen bare 50 foran daim
Hmm fins vell muligheternei denne så jo ganske enkel ut... men skulle jo helst hatt det regntett da![]()
Det.har mamma strikka til mija veldig kjekt. derfor jeg strikker bukse også
I da har det vært helt sinnsykt tempo!Hvordan er det med liv her så langt? I juni, mener jeg? Vært helt fraværende jeg..
Du, hvorfor?SLANKEkur vel![]()
Da har dere gode rutiner på det jaRutiner og rutiner, det varierer avhengig av treningstider etc.
Er begge voksne hjemme klokka sju går jeg på badet med yngste mens han lager kveldsmat. Mandager trener eldste til 1930 og mannen er trener, så da går jeg på badet mens mellomste ser tv eller leker til mannen kommer og lager kveldmat til dem. De dagene mannen skal på trening klokken 20 sikter han på å ha dem i seng før han drar, jeg må da gjerne innom og synge nattasang, og de dagene han skal på trening eller fau-møte klokken 17 må jeg legge alle tre, da kommer yngste senere i seng
Så ille!!Nei.. Spesielt ikke ved tanke på det at neste gang jeg dro til tannlegen ble jeg henvist til en som skulle operere ut visdomstann og sjekke en annen. Fjerner en å smertestillende funket ikke. Var vondt noen dager men følte der gikk fint. Så fikk jeg time til en til visdomstann som jeg trakk 2. Mai somlet hadde utsatt. Å den har gjort vondt i nesten 1 mnd!
Så.gøy, hva skal du der?Drar til Oslo i morgen![]()
Ja. Vår starter til høsten. Så hun er 13 mnd til dakjipt når man må ta ut ulønnet perm for å strekke til bhg start. spesielt om man må og egentlig ikke har økonomi til det.. sånn sett synes jeg det passet fint å få baby i okt med tanke på bhg oppstart.. ville jo selvfølgelig hatt henne hjemme ett år til, men det har vi ikke økonomi til