Ja, men nå "har æ slutta med d" sier hun,spiser bare knekkebrødMer brødskive type eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men nå "har æ slutta med d" sier hun,spiser bare knekkebrødMer brødskive type eller?
Du er tilgittGjør det heldigvis ikke så ofte![]()
Høres herlig ut, kos deg! ❤Vel, ungene er lagt og kvelden nytes med serie og jordbær med fløte![]()
Ja det er detDet kan vi likeMange som er aktiv?
Å jaTenkte på topp100 lista da![]()
24 min bak dere nå, håper jeg klarer ta igjen så jeg får gjort litt her hjemmeJeg har tatt igjen nå![]()
Ja hun gjør nok detBevis på at hun tenker veldig på første plassen![]()
Skal tenke på detDa må vi la være![]()
TakkDu er tilgitt![]()
Oi, huttemegtu så uheldig du har værtSlo ut voksentann. Måtte rotfylle ca hver mnd i flere år. Iallfall så ofte eg måtte dra. Når jeg endelig var ferdig slo jeg tannen t gjennom leppen og måte trekke den. Roten var død. Så måtte jeg ha regulering i flere år for å flytte tennene sammen igjen..
Skjønner det godt men er heldigvis ikke lenge igjen da!Ikke bra![]()
Jeg syns det er forferdelig når MJ sier at jeg ikke får til for at jeg har baby i magenjeg vil jo hun er jo jenta mi ♡
Mer nevøen på 6 tror jeg, men ja helt utslittHar tanta og onkelen slitt henne ut?![]()
Det s digg utdette så jo kjekt ut![]()
Helt enigJa, jordbær hører med sommersola![]()
haha... det forstår jeg godt. verdt feiring da... så flink du er. her neket hun puppen etter 3 mnd så da for melka gitt... men så har vi verken melkebank eller blodbank i nærheten..åhh.... jordbær.... snart, snart!!!!!
(Jeg er morsmelksdonor og bedt om å holde meg unna jordbær av hensyn til de små premature som får melken i fall noen av dem ikke tåler det. Donor kan jeg være til min baby er et halvt år, eller litt lenger dersom de har manko. Manko har de muligens, men jeg avslutter ikke lenge etter at hun er et halvt år likevel, for da skal vi på ferie. Og når jeg har pumpet til melkebanken for siste gang, da skal jeg feire med JORDBÆR!)
Er ikke det hyggelig da?Mohaha, første gangen jeg har hørt at jeg er skummel![]()
Deilig med fint værBraNyter fantastiske finværsdager
![]()
Håper jeg ogsåHåper dere klarer det![]()
Helt klartHaha, det hadde blitt YouTube video![]()