Juni - skravletråden

utemilj-solskyddvariant-outdoor-freshome-com_154663871.jpg
dette så jo kjekt ut

Hvilken historie er det?:(
Slo ut voksentann. Måtte rotfylle ca hver mnd i flere år. Iallfall så ofte eg måtte dra. Når jeg endelig var ferdig slo jeg tannen t gjennom leppen og måte trekke den. Roten var død. Så måtte jeg ha regulering i flere år for å flytte tennene sammen igjen..

Så deilig :) min perm gikk ut april. Og ingen pappaperm fikk mannen heller :/ så jeg er hjemme på dagtid med henne og jobber kveld
kjipt når man må ta ut ulønnet perm for å strekke til bhg start. spesielt om man må og egentlig ikke har økonomi til det.. sånn sett synes jeg det passet fint å få baby i okt med tanke på bhg oppstart.. ville jo selvfølgelig hatt henne hjemme ett år til, men det har vi ikke økonomi til

Hvilken historie er det?:(
Slo ut voksentann. Måtte rotfylle ca hver mnd i flere år. Iallfall så ofte eg måtte dra. Når jeg endelig var ferdig slo jeg tannen t gjennom leppen og måte trekke den. Roten var død. Så måtte jeg ha regulering i flere år for å flytte tennene sammen igjen..
Glemte å nevne at led regulering så vokste en tann utenfor og feil. Vokste sammen i roten med en annen tann. Ble hull. De skulle trekke. Forsvinner. En kommer tilbake. Vi er redd for å fortsette for nå er det langhelg hvis vi skader roten. De kommer tilbake og fortsetter. De ødelegger den andre tannen også så den måtte jeg trekke også

Back
Topp