Ja tenk det var detHehe var kanskje slemt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tenk det var detHehe var kanskje slemt![]()
Så alt fra klær, sko, godteri, chips og leker..Sånn å forstå
Gjør det heldigvis ikke så ofteJa tenk det var det![]()
Hvilken historie er det?Håpe han slipper min tannlege historie![]()
Så bra![]()
Håper dere snart er helt ferdig med badet daDa blir de ferdig i morgen.
Så skal vi ha et speil på spesialmål så det venter vi på enda da
Det kan vi likeKjempe mye liv her![]()
Bevis på at hun tenker veldig på første plassenTrodde ikke du hadde mål om pallplass jeg søta![]()
Slo ut voksentann. Måtte rotfylle ca hver mnd i flere år. Iallfall så ofte eg måtte dra. Når jeg endelig var ferdig slo jeg tannen t gjennom leppen og måte trekke den. Roten var død. Så måtte jeg ha regulering i flere år for å flytte tennene sammen igjen..Hvilken historie er det?![]()
Mohaha, første gangen jeg har hørt at jeg er skummelOi, oi, oi, det er skummelt
Godt det bare er Daim![]()
kjipt når man må ta ut ulønnet perm for å strekke til bhg start. spesielt om man må og egentlig ikke har økonomi til det.. sånn sett synes jeg det passet fint å få baby i okt med tanke på bhg oppstart.. ville jo selvfølgelig hatt henne hjemme ett år til, men det har vi ikke økonomi tilSå deiligmin perm gikk ut april. Og ingen pappaperm fikk mannen heller :/ så jeg er hjemme på dagtid med henne og jobber kveld
Hva, skal du spise meg?He he ja daim kan jo spises
Haha, det hadde blitt YouTube videoHehe, eneste som hadde funket
Og rullet deg i skyllemiddel!
Hvilken historie er det?![]()
Glemte å nevne at led regulering så vokste en tann utenfor og feil. Vokste sammen i roten med en annen tann. Ble hull. De skulle trekke. Forsvinner. En kommer tilbake. Vi er redd for å fortsette for nå er det langhelg hvis vi skader roten. De kommer tilbake og fortsetter. De ødelegger den andre tannen også så den måtte jeg trekke ogsåSlo ut voksentann. Måtte rotfylle ca hver mnd i flere år. Iallfall så ofte eg måtte dra. Når jeg endelig var ferdig slo jeg tannen t gjennom leppen og måte trekke den. Roten var død. Så måtte jeg ha regulering i flere år for å flytte tennene sammen igjen..
Har sett de har begynt å selge norske jordbær her. Må kanskje ut og kjøpe litt. Fristet nå i det fine været vi har
![]()
På hvilken da?Vil overraske mannen med noe på dagen, men aner ikke hva.
kunne spist meg ihjel på jordbær da jeg gikk gravidHaha ja!
Er slik jeg føler det og![]()

God mat og kake?Vil overraske mannen med noe på dagen, men aner ikke hva.