Ånei hva skjer?Så var jeg plutselig på legevakten med 16 åringen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei hva skjer?Så var jeg plutselig på legevakten med 16 åringen
Skal si du hoppet og fikk mange innlegg...Er på 3 nå
Begynner vist å bli trett her... var deg jeg skulle svareJa hun ble kjempeglad!! Hun ante ikke noe at det skulle bli babyshower, men hun hadde snakket mye med søstra si om at hun ville ha babyshower, og derfor ble hun heller ikke så overrasket, bare glad![]()
I tillegg kjente hun dameparfyme i gangen når hun kom inn, så en jakke som vi glemt å legge bort, og søstra hadde glemt å gjemme reservenøkkelen hun brukt for å gå inn, så hun ana at det var noe når hun var på vei inn på stua
Vis vedlegget 180935Vis vedlegget 180936
Dersom legen mener du burde det så hadde jeg hørt på hamJeg er så sliten.. Mannen mener jeg bør sykemelde meg.. Jeg tenker det går over.. Jenta har jo begynt å sove litt mer nå.. Men fortsatt ikke stabilt... Og så er det jo kun 1,5 mnd til ferie og. Skal til lege denne uka.. Når går grensa for hva som er greit å be om sykemelding på? Har heller ikke lyst å be om det.. Men om legen tilbyr bør jeg kanskje ikke takke nei til en redusering i arbeidstiden for en kortere periode?
Håper du får en fin nattGod natt damer![]()
Sov godt søte duDa forsvinner jeg.
Natta jenter
Denne uken.Hva har dere av planer framover da ?
Her er det stranda i morgen, grille hos mamma på tirsdag, sykehuset på onsdag, legen på mandag helsestasjon på fredag![]()
Hva er ditt mål?Jepp, får satse på det![]()
Krysser fingre for detHåper hun sover lenge nå før hun våkner igjen
Du har vært kjempe flinkFått inn endel skravletid ikveld faktisk![]()
ååhh softis<3 hva har du på?I morgen skal jeg ha softis i byenogså skal vi hente sengen til N. Spent på når madrassen kommer jeg
Hva er deres planer?![]()
God nattGod natt damer![]()
Sov godtDa forsvinner jeg.
Natta jenter
Hun gjorde heldigvis det lille skatten min<3Håper hun sovner fint igjen![]()
Ja hun har detUff da, så urolig søvn![]()
Artig med ansvar daJa. Søstra mi er fruktsjefen på jobb. Men vi jobber aldri sammen, så når jeg er på jobb, får jeg heldigvis alltid fruktansvaret![]()
åhh huff:/ masse god bedring. håpe de finner ut av det og at hun raskt blir bedreJeg mistenker hun har nyrebekkenbetennelse :/
Jeg regner med du ligger på topp tre jegHåper jeg klarer det for premien frister!!![]()
Skal sove så lenge jeg kan eller så lenge frøkena sover.. så skal vi kose oss helt til vi må lage middag hente storesøster og kose oss til det blir legging... så med andre ord.. ingen planer bare kosingI morgen skal jeg ha softis i byenogså skal vi hente sengen til N. Spent på når madrassen kommer jeg
![]()
Hva er deres planer?![]()