Nå er du på huggetJeg klatret 5 plasser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er du på huggetJeg klatret 5 plasser
Er på 3 nåEr vel på topp10 du tenker jeg![]()
TakkOi, så kult![]()
Ja. Søstra mi er fruktsjefen på jobb. Men vi jobber aldri sammen, så når jeg er på jobb, får jeg heldigvis alltid fruktansvaretDet er så gøy![]()
Han"ser" jo fortsatt ut som han, men det babyhullet de har når de er små er helt vekkSyns du han har endret seg mye?![]()
He he hadde ikke trodd detNå er du på hugget![]()
Ja veldig.. pleier å ramme inn bilde av barna i tillegg. Det blir hun veldig glad forJa.
Farmor liker hud produkter så kjøper litt sånt men uansett vanskelig
Huff daJeg gjorde jorde det men så klikket mobilen så mistet i grunn alt
Takk! Vi hadde det kjempegøyKos deg på babyshower![]()
Jaa håper jeg ogUff dahåper hun snart slutter med det!
God nattGod natt damer![]()
God natt.Da forsvinner jeg.
Natta jenter
Nei tynn bomull.Så du bilde kanskje?Strikk eller?
Åhh så fint pyntetJa hun ble kjempeglad!! Hun ante ikke noe at det skulle bli babyshower, men hun hadde snakket mye med søstra si om at hun ville ha babyshower, og derfor ble hun heller ikke så overrasket, bare glad
I tillegg kjente hun dameparfyme i gangen når hun kom inn, så en jakke som vi glemt å legge bort, og søstra hadde glemt å gjemme reservenøkkelen hun brukt for å gå inn, så hun ana at det var noe når hun var på vei inn på stua
Vis vedlegget 180935Vis vedlegget 180936
Så fint. Så bra det ble en koselig kveldJa hun ble kjempeglad!! Hun ante ikke noe at det skulle bli babyshower, men hun hadde snakket mye med søstra si om at hun ville ha babyshower, og derfor ble hun heller ikke så overrasket, bare glad![]()
I tillegg kjente hun dameparfyme i gangen når hun kom inn, så en jakke som vi glemt å legge bort, og søstra hadde glemt å gjemme reservenøkkelen hun brukt for å gå inn, så hun ana at det var noe når hun var på vei inn på stua
Vis vedlegget 180935Vis vedlegget 180936
Jada. Finner mange, men ikke i samme stoff:/Prøvd å søkt etter merket på nett?
Grattis. Må sjekke jeg ogJippi.
Listen er oppdatert og jeg er nå på topp 20![]()
Jeg har dumpet enJeg har klatret 28 plasser i dag![]()
Tuller sjeldenHva????
Du tuller