Juni - skravletråden

Å det blir koselig å sees igjen :) Og hun kommer nok til å bli veldig glad for overraskelsen :D Kos deg! Og spis masse kake ;) Og ta masse bilder :D
Ja hun ble kjempeglad!! Hun ante ikke noe at det skulle bli babyshower, men hun hadde snakket mye med søstra si om at hun ville ha babyshower, og derfor ble hun heller ikke så overrasket, bare glad :)
I tillegg kjente hun dameparfyme i gangen når hun kom inn, så en jakke som vi glemt å legge bort, og søstra hadde glemt å gjemme reservenøkkelen hun brukt for å gå inn, så hun ana at det var noe når hun var på vei inn på stua
ImageUploadedByBV Forum1465159769.355069.jpgImageUploadedByBV Forum1465159792.936973.jpg

Håper du får sjekket det!

Hun sover sikker nå, men her har vi hatt mye problemer med hals og mandler, hovne ja!

For p se så ber vi hun vise oss tungen ;) Og da ser man de hovne mandlene tydelig ;)
Kanskje jeg får kjent på halsen etterpå. Fikk tatt tempen i sted. 39.3 nå.

Så.får jeg be henne vise meg tunga i mårra ;-)

God natt damer :)
God natt snuppa og sove godt :) ❤️ jeg har blitt overtrøtt, men skal prøve å lukke øyne snart :p N bare sitter å ikke sier noe. Hun er overtrøtt :p sovnet litt sent idag, men men går seg til i morgen :)

Ja stemer. Samme form som den.
Er fra RL. Må ikke være det altså, men denne var så tynn og god. små huller i stoffet på en måte. luftig. har ikke svettet i dag.
Prøvd å søkt etter merket på nett?

Jeg er så sliten.. Mannen mener jeg bør sykemelde meg.. Jeg tenker det går over.. Jenta har jo begynt å sove litt mer nå.. Men fortsatt ikke stabilt... Og så er det jo kun 1,5 mnd til ferie og. Skal til lege denne uka.. Når går grensa for hva som er greit å be om sykemelding på? Har heller ikke lyst å be om det.. Men om legen tilbyr bør jeg kanskje ikke takke nei til en redusering i arbeidstiden for en kortere periode?
Greit å spørre om redusering en periode så du får hentet deg inn i allefall... ikke bra å gå å være for sliten. I værstfall kan man få psykiske plager

Hun her nærmer seg meteren nå :-P

Og veier ca 15 kg.
Stor forskjell fra storebror som nå er 130 cm og ca 27 kg og ble 7 i april :-P
Han var 110 cm eller noe på samme alder :-P
Her er hun 105cm tror jeg og er 20kg. Har ikke tatt eksakt mål. Har bare satt en strek på veggen ;) derfor ser jeg at hun har vokst 1 cm

Back
Topp