Det så ut som det var med en ekstra quote når du svarte megHæ? svarte jeg feil person elr noe nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det så ut som det var med en ekstra quote når du svarte megHæ? svarte jeg feil person elr noe nå?
ja skal fikseHar du bilde av din?![]()
Supertja skal fikse
Det må duNesten så jeg fikk lyst til å bestille den selv![]()
Ja takket være musemor er alt nødvendig i husdet forstår jeg. har du alt klart nå?
Hvor i Oslo skal du på kurs?Kurs i Oslo, tannlege med mellomste, møte med kommunen, jobb hver dag
Du da?
ååhh gikk litt fort daDet så ut som det var med en ekstra quote når du svarte meg![]()
Håper du får en fin nattVel, idag tar vi tidlig kveld og håper på litt bedre søvn i vente enn det vi har hatt de siste nettene. God natt alle fine skravledamer!![]()
Blomster får de somregel nok av på slike dager.Ja nettopp!
Søt den ogsåhttp://www.kappahl.com/nn-NO/kappahl/kids/alla-barnplagg/399907/ denne er fra newbie... de er deilige
rotet litt der tror jeg. gikk litt fort heheNeida, men beggeFint stoff og jeg la ved en link til en sklie
![]()
Når kom de andre i forhold til termin?Ja takket være musemor er alt nødvendig i hussolskjerm til vognen var utsolgt i nettbutikken til barnashus, men ellers er alt sammen i hus
![]()
Sov godtBlæh jobb i morgengod natt
![]()
Men skal jo ikke nettshoppe i juniDet må du![]()
Ja for jeg la ut en sklie og hun nevnte fint stoffDet så ut som det var med en ekstra quote når du svarte meg![]()
Fint lett stoff. Har denne til frøkena i gultSøt den også
Newbie har mye fint.
En opplevelse er alltid koseligHelt sant.
Blir kanskje noe teaterbilett som kengu tipset om. Vet de går noe på teater.
Hihi skal si det til hanJa får håpe detMå jo rekke å bli ferdig med sokkene
Så lille T må holde seg litt til
Hva? Det var jo ikke sniltEller kanskje det ligger en på lur rundt hjørnet?
Hvis ikke skal jeg fikse med en motta shower til deg sammen med settet her
![]()
![]()
God nattBlæh jobb i morgengod natt
![]()
Ja, det var det:/ja de er jo helt nydelige. bare synd de ikke er i samme stoff da