Det er vel bare mennesker som jobber i tolletaten også.Hehe, stor tabbe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel bare mennesker som jobber i tolletaten også.Hehe, stor tabbe![]()
Her hadde vi plutselig ingen gensre. Har blitt en del handling i det siste ja. Nå tror jeg vi har over sommeren daEneste som passer fra i fjor er shortsene, for de er korte og det er strikk i livet, men bukser, genser og spesielt sokker byttes ut alt for ofte![]()
Enig med at det går unna![]()
Nei, det er dårlig reklame for tolletatenSelvsagt syns du det![]()
Ja alle kan gjøre feil, men å ikke informere + hjemme igjen i bilen var kanskje ikke heldig![]()
Men skjønner at dere ikke liker oppmerksomheten![]()
Det tar du inn når jeg tar kveldenPå forrige oppdatering var du 3 plasser foran meg på en 17. plass med 83 innlegg mer
Er nok det, frøkna er veldig høy.Kanskje bare min og musemor sin som er høye![]()
Det er jo faktisk detDet er vel bare mennesker som jobber i tolletaten også.
Oj. Ikke deilig da :ONeida mannen slapp ei eske på den![]()
Håper du får sjekket det!Har ikke sjekket.. Prøvde å se inni munnen, men var lite samarbeidsvillig..
Utenpå har jeg ikke kjent.
Ja det er gøy når folk er ivrige.. Håper bare jeg holder topp 10Holder så vidt topp 20 nå. Ser ut som det blir hard kamp denne mnd![]()
Neppe, jeg skulle ha vært i seng for lenge siden og kommer til å forsvinne snart selvDet tar du inn når jeg tar kvelden![]()
Ja. Men våknet par timer senereHåper hun roet seg kjapt![]()
Samme her... er skremmende hvor fort det gårTiden går fort jasynes ikke det var så lenge siden vi snakket om å prøve for en til, men det er jo et år siden!
![]()
Det er visst sykt vondtJeg mistenker hun har nyrebekkenbetennelse :/
Regner med du er med å kjempe om den jaEller alle 3![]()
Jeg klatret 5 plasserJippi.
Listen er oppdatert og jeg er nå på topp 20![]()
Jepp, får satse på detJa det er gøy når folk er ivrige.. Håper bare jeg holder topp 10![]()
Ny mulighet i morgen daNeppe, jeg skulle ha vært i seng for lenge siden og kommer til å forsvinne snart selv
Det har jegLitt å gjøre du også![]()
Fine frøkenerEr nok det, frøkna er veldig høy.
Det er storebroren hennes også