Det begynner å bli kort her også. Kjøper kun 116 nå. Hun er 3 år og 7 mnd her enda... men kanskje bare klærne som krymper i str? At egentlig skulle 116 vært 110?110 er alt for lite her.
Hun ble 4 i desember, så er 4,5 om noen dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det begynner å bli kort her også. Kjøper kun 116 nå. Hun er 3 år og 7 mnd her enda... men kanskje bare klærne som krymper i str? At egentlig skulle 116 vært 110?110 er alt for lite her.
Hun ble 4 i desember, så er 4,5 om noen dager
Hva har skjedd? :/Så var jeg plutselig på legevakten med 16 åringen
Men da må jeg gå inn for detJeg har nå troa på at du vil klare det dersom du går inn for det
Uff da.Så var jeg plutselig på legevakten med 16 åringen
Det er jo detEn opplevelse er alltid koselig![]()
Mi er over 4 og bruker 98 og litt 104Her er hun snart 4 og bruker 110/116.
Oi, hva har skjedd???Så var jeg plutselig på legevakten med 16 åringen
Rett vestDet blir ikke lett. Kuttet shopping og sukker på samme tid. Hvordan skal dette gå?![]()
![]()
Ja, det må du gjøreEr på 20. plass så kommer ikke til å være der lenger når jeg kommer hjem fra jobb i morgen, men tenker jeg får nyte det så lenge det varer
Hun lånte bort nyfødt innlegg til bilstolen slik at vi slapp å stresse med detteåh har du fått litt gjennom henne?
Ca en snørr og fyrti gangerNeida, det har du aldri hørt før?!![]()
Wow, dette klarer du jo fintJippi.
Listen er oppdatert og jeg er nå på topp 20![]()
Går bra endaRett vest![]()
Sover hun vanligvis hele natten?Der våknet frøkna gitt. sjeldent. skulle ha litt påfyll med melk
Frøkna her ble 4 i dag, men kan bruke 92 i noe endaDet begynner å bli kort her også. Kjøper kun 116 nå. Hun er 3 år og 7 mnd her enda... men kanskje bare klærne som krymper i str? At egentlig skulle 116 vært 110?![]()
Tvers over gaten for bussterminalenDet er nede i Vika det, er det ikke?
Kanskje bare min og musemor sin som er høyeMi er over 4 og bruker 98 og litt 104