Jippi.
Listen er oppdatert og jeg er nå på topp 20
Listen er oppdatert og jeg er nå på topp 20
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde faktisk en nabogutt her som spurte hvilken skole hun gikk påFrøkna blir tatt for å være 6, og har flere ganger fått spørsmål om hvilken klasse hun går i
Tolldepartementet ved Oslo SHvor i Oslo skal du på kurs?
Ja, det går unna med størrelsene. Jeg trodde 98/104 fra i fjor sommer skulle passe. Der tok jeg visst feilVi har den samme str på jenta vår ogsåHun er så lang for alderen... Men hun blir 4 da, begynt så smått på 116.
Klart du harTja vet ikke om jeg har gjort det! Blir jo aldri ferdig her inne![]()
Det er nede i Vika det, er det ikke?Tolldepartementet ved Oslo S![]()
Da er det bare å holde seg derJippi.
Listen er oppdatert og jeg er nå på topp 20![]()
Litt å gjøre du ogsåFotball 3 dager
Sommer avslutning
Jobb
Vaske klær
åh har du fått litt gjennom henneJa takket være musemor er alt nødvendig i hussolskjerm til vognen var utsolgt i nettbutikken til barnashus, men ellers er alt sammen i hus
![]()
Det får viVi får se da
Var 14+14 men jaBar det koselig med alle 16+16 ?![]()
Har ikke sjekket.. Prøvde å se inni munnen, men var lite samarbeidsvillig..Ja da kan det være årsaken! Hva med mandlene? Er de hovne?
Er på 20. plass så kommer ikke til å være der lenger når jeg kommer hjem fra jobb i morgen, men tenker jeg får nyte det så lenge det varerDa er det bare å holde seg der![]()
Neida, det har du aldri hørt før?!Det sier du alltid..
Hvordan sover hun på natta nå?Der våknet frøkna gitt. sjeldent. skulle ha litt påfyll med melk
Ha ha wller leggetidAlle hadde tissepause davel![]()
Er ikke du som bestemmer søtaNeida trenger ikke dey