Håper hun sovner fint igjenDer våknet frøkna gitt. sjeldent. skulle ha litt påfyll med melk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper hun sovner fint igjenDer våknet frøkna gitt. sjeldent. skulle ha litt påfyll med melk
Jeg mistenker hun har nyrebekkenbetennelse :/Hva har skjedd? :/
Tiden går fort jaLike lang prøvetid på oss også før spiren satt... nå er hun straks på krabbefarten
Hva har skjedd??Så var jeg plutselig på legevakten med 16 åringen
Ikke gjør det daNå blir jeg helt rørt her*grine litt* du er så god
![]()
Eller detHa ha wller leggetid
Så bra da er vi enig.Men da må jeg gå inn for det
Hæ? Tømt deg?Herregud jeg har tømt meg 4 ganger i dag :O
Selvsagt syns du detSynes det var unødvendig jeg
Vi er bare mennesker, alle kan gjøre feil![]()
Den var utrolig fin
Haha, du må blande meg med en annenCa en snørr og fyrti ganger![]()
Var sikker på at de lurte oss på strFrøkna her ble 4 i dag, men kan bruke 92 i noe enda![]()
Går mest i 98/104 da ;-)
Går det å lagre teksten alltså?Man må holde inne på teksten så den lagres ellers er det umulig![]()
Eneste som passer fra i fjor er shortsene, for de er korte og det er strikk i livet, men bukser, genser og spesielt sokker byttes ut alt for ofteJa, det går unna med størrelsene. Jeg trodde 98/104 fra i fjor sommer skulle passe. Der tok jeg visst feil![]()
HuffJeg mistenker hun har nyrebekkenbetennelse :/
På forrige oppdatering var du 3 plasser foran meg på en 17. plass med 83 innlegg merJa, det må du gjøre
Jeg er bare noen plasser foran deg selv.
Nesten riktigVar 14+14 men ja![]()
OK da vet jeg hvor det erTvers over gaten for bussterminalen![]()
Huff... de sier det er fryktelig vondt :/Jeg mistenker hun har nyrebekkenbetennelse :/