Så da er vi 4 Rimi damerHar vært på rimi, bunnpris og nå kiwi. Telenor i mellom der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så da er vi 4 Rimi damerHar vært på rimi, bunnpris og nå kiwi. Telenor i mellom der
Brukte 41 min i aktiv fødsel så ganske så fort her ogMen kjekt å vite når du blir satt igang på forhånd. Skjønner godt du er litt bekymret. Håper du får oppleve en normal rask fødsel. Her var det 8t med 1. Fra første rie og med nr 2 var det 1,5t fra 1.rie til hun var ute.
Har du kost degi helgen?Man kan ikke det.
På torsdag var det jobbing og pakking, fredag var jeg hos mamma og lørdag ble mannen prioritert.
Rart med hvordan eldre tviholder på rutinene sineJa... men tviler på det i og med at oldemor til ungene er besatt på at middag skal spises kl 16... så skal svigermor og de også spise i den tiden. Så skal de kjøre å hente henne. Blir overrasket om de kommer før 17.30
Hva skjedde?Jaaa...
Vi hadde hovedoppslaget på VG.no for noen timer siden...
Ja juniorseng fra babydanHar hun fått ny seng?
Jobbet der til og med som ekstrahjelp etter jeg begynte i tollvesenetOi, ikke verst. Lenge det. Kun 1 år i Rimi her
Gikk inn å leste nå ... :O da skjønner jegJaaa...
Vi hadde hovedoppslaget på VG.no for noen timer siden...
Hva slags pizza?Da er vi godt i gang med pizza![]()
Så mye at jeg ikke gidder å lese med opp.2500 innlegg på 2 dager??
Dere er tullete![]()
Hørtes ut som en god planKanskje vi skal lage et eks-Rimi-BV-damer treff![]()
Kost meg veldigHar du kost degi helgen?
Jaggu hadde du rettTre og en halv nå![]()
Å det er så kjedelig å nyse konstantJa det var veldig deilig med en dupp, kjente jeg trengte det
![]()
Ja det er detHerlige søte små
Flink er du3 uker går sikkert fort
Gleder meg på dine veiene jeg
![]()
Det skal du få slippeHørtes ut som en god plan
Bare jeg slipper å dra på meg Rimi-uniformen![]()
Basic idag. Kjøttdeig, chorizo.sopp, paprika, løk og ostSå deilighva har du på?
Det gidder ikke jeg heller. Klarer meg fint uten å lese meg oppSå mye at jeg ikke gidder å lese med opp.
Har vært utfordring vet du, i tillegg til så er det begynnelsen av måneden.
Blir fort en del innlegg da
I denne tråden?!2500 innlegg på 2 dager??
Dere er tullete![]()
Så bra daKost meg veldig![]()