Juni - skravletråden

Hihi... men kjekt å være innstilt på overtid så ikke det blir så tungt om det blir. Håper selvølgelig at det bare 2 uker igjen ;)
Jeg blir ikke utålmodig annet om det skjer som med N at jeg hadde 2-3 cm åpning som kom og ble ikke noe mer så de stoppet meg da jeg gikk på blodfortynnende og de da ikke kunne gjøre noe. Startet 37+5 ble stoppet 38+3 og fødte 39+3. 39+0 lå jeg med så sterke maserier at jeg knapt sov de 3 dagene. Jeg sov 2 sek mellom hver ri i fødsel :O håper det blir bedre nå :)
Jeg blir satt igang på termin eller dagen etter, men sånn kan jo ta tid :p

Jordmor skal sjekke ståa der nede om 9 dager. Det er ikke godt det vet jeg :p

Vi skal ha pulled turkey idag, spent på hvordan det smaker :)

Har egentlig vært en grei dag selv om det har vært mye å gjøre.
Jeg liker å ha mye å gjøre så lenge det ikke blir stress, og det hat det ikke vært :)
Har fått slappet litt av nå, men nå må jeg snart i gang med middagen

Det er jo fint, koselig med dager hvor man har mye å gjøre og.
Hva skal dere ha til middag da? :)

Det burde de jo slutte med;)
Ja... men tviler på det i og med at oldemor til ungene er besatt på at middag skal spises kl 16... så skal svigermor og de også spise i den tiden. Så skal de kjøre å hente henne. Blir overrasket om de kommer før 17.30

Nei får sette mobilen til lading og rydde unna mer på soverommet så vi får satt opp sengen til N :) kos dere så kanskje vi skravles mer i kveld. Må prøve på tidlig kveld pga ikke noe soving på dagen i morgen :p

Jeg blir ikke utålmodig annet om det skjer som med N at jeg hadde 2-3 cm åpning som kom og ble ikke noe mer så de stoppet meg da jeg gikk på blodfortynnende og de da ikke kunne gjøre noe. Startet 37+5 ble stoppet 38+3 og fødte 39+3. 39+0 lå jeg med så sterke maserier at jeg knapt sov de 3 dagene. Jeg sov 2 sek mellom hver ri i fødsel :O håper det blir bedre nå :)
Jeg blir satt igang på termin eller dagen etter, men sånn kan jo ta tid :p

Jordmor skal sjekke ståa der nede om 9 dager. Det er ikke godt det vet jeg :p
Men kjekt å vite når du blir satt igang på forhånd. Skjønner godt du er litt bekymret. Håper du får oppleve en normal rask fødsel. Her var det 8t med 1. Fra første rie og med nr 2 var det 1,5t fra 1.rie til hun var ute.

Nei får sette mobilen til lading og rydde unna mer på soverommet så vi får satt opp sengen til N :) kos dere så kanskje vi skravles mer i kveld. Må prøve på tidlig kveld pga ikke noe soving på dagen i morgen :p
Har hun fått ny seng:)?

Back
Topp