Ja. Elsa er ikke så lett. Dette var ikke vanskelig da. Bare at det ser ikke pent ut.Er ofte fletting her også... hun elsker elsa og anna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Elsa er ikke så lett. Dette var ikke vanskelig da. Bare at det ser ikke pent ut.Er ofte fletting her også... hun elsker elsa og anna
Her er det også gjøre det en sjelden gang..Mannen fletter ikke
Jeg må bare øve
Oooh ... Nå vet jeg hva det blir til dessert i dag hvertfallHar is også![]()
Ja hvorfor ikkeSyns det var så godt at jeg vurderer det i dag også![]()
Egentlig ikke, men han har vært kraftig forkjøla og da har dagsovingen blitt så som så..Vært på ferie i to uker![]()
Stor gutt snart da jo. Driver dere å kutter dagsovingen?
Kan tenke du lo inni degDet var jo litt gøy, men ser ikke helt lekkert ut.... Jeg er ikke god på å flette egentlig....
Hadde du turt magasuget tro?Tror det ja![]()
Baker du ofte?Håper det blir det... skal smake på de litt senere i dag
Så koselig daDa ligger lillebror og pappaen og sover mens jeg og storesøster er på lekeplassen å koser oss. Sol og blå himmel, dog ganske kald vind.
Hehe, godt med en dupp for L ♡
Jawææ, jeg er snart 2 (og en halv) barns mor
![]()
Måtte ta meg en yoghurt for å holde meg til middagUff, nei da er det på tide synes jeg![]()
Så koselig da
Her sitter jeg og slapper av i sofaen mens eldste sitter foran dataen, U leker på gulvet og mannen er med frøkna i bursdag
Oj. Langt :O kjører dere hver gang?Nesten 600 km. Med barn i bil blir det ca 9 timer kjøring.
Det gjør jegSelvsagtDu trives godt
?
Sånn sett15 kvm større og med to soverom(har bare ett fra før)
Vi flytter fordi de vi leier hos har fått en familieforøkelse på 3 stk(2 babyer og 1 tenåring, pluss 2 unger som er der på deltid) og da trengte de rett og slett all plassen. Så da måtte vi bare finne noe nytt.
Men det var egentlig ganske fint da vi faktisk kunne få oss noe med litt bedre plass![]()
Høres koselig utDa ligger lillebror og pappaen og sover mens jeg og storesøster er på lekeplassen å koser oss. Sol og blå himmel, dog ganske kald vind.
Hvordan er den daHadde du turt magasuget tro?![]()
Så kjektDa ligger lillebror og pappaen og sover mens jeg og storesøster er på lekeplassen å koser oss. Sol og blå himmel, dog ganske kald vind.